The Western Europe art is an art of power that uses + ? feelings.
Cool Japan is an art of the signal that uses the sentiment.
Let's assume like this and discuss it.
In the expectation from here at once, digital and Japan are analogues
in Western Europe that make feelings direct current.
Digital, the analogue of feelings, and the exchange and direct
current can be classified.
*。
J pop is understood here and it is understood to the Western Europe music brain
to become a noise.
Most people are not interested in the sumi-e painting in Western
Europe.
Analog direct current feelings are comprehensible this.
The Japanese and the oriental can simplicity and analog convert
digital.
There is digital neither or an analogue in feelings, too, if it makes
it to the sentiment if it mends.
Feelings of the sentiment. + is passed and the integration, that is,
filter is passed.
It is a sentiment that integrates feelings in a word.
*。
A Japanese painter is a long life.
Ahead for every 100 years old.
The reason for the sentiment is that it is very steady feelings.
However, the sentiment might be not satisfactory for Western Europe
feelings.
It is inarticulate.
Differentiation feelings and integration feelings here are recognized.
It can be said it is digital and analog.
*。
Who has evolved digital of the analogue?
Marx seems to say so.
Then, to evolve is to narrow.
It corresponds to both of the Orient.
However, both of the world have mixed now.
Western Europe also requests uneasy real existence as man from an
Oriental sentiment.
There is stability in the sentiment, and it changes into feelings.
The age when they were separately requested might have started.
However, the Orient cannot make digital feelings.
Here is a translation done by the division of labor.
Then, it is likely to have shifted to diversity since a cultural same
age.
Then, correspondence is difficult in this in Western Europe.
西欧芸術は、+-感情を使った力の芸術だ。
クールジャパンは、情操を使った信号の芸術だ。
このように仮定して議論してみよう。
ここから直ちに予想されることは、
西欧はディジタル、
日本は感情を直流化したアナログ。
感情のディジタルとアナログ、
交流と直流の分類が出来る。
*。
ここでJポップスが西欧音楽脳に雑音になることが理解される。
西欧では水墨画には殆どの人が興味がない。
これはアナログ直流感情というと分かりやすい。
日本人や東洋人は、ディジタルを簡易アナログ変換できる。
感情に直せば、情操化すれば、
ディジタルもアナログもない。
情操は感情の-+を積分、
即ちフィルターを通している。
つまり感情を積分した情操だ。
*。
日本人の画家は長寿だ。
百歳当たり前。
情操は非常に安定した感情だからだろう。
だが西欧感情には、情操は物足りないだろう。
歯切れが悪い!
ここの微分感情と積分感情を認識する。
ディジタルとアナログといえる。
*。
ディジタルはアナログの進化したものか。
マルクスはそう言っているようだ。
すると進化することは狭くなることだ。
東洋は両方に対応する。
だが今世界は両方が混じっている。
西欧も人間としての実存不安を、東洋的な情操に求めている。
情操には安定があり、感情には変化がる。
それらを別々に求める時代が始まったのかもしれない。
だが東洋はディジタル感情を作れない。
ここは分業で行ってる訳だ。
すると文化同一時代から、多様性に移行しているのだろう。
すると西欧はこれに対応困難だ。
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