2007年10月6日土曜日

theory of dislocation

Nature and the person were integral.
For instance, the nation is put in here.

Then, it can be contact side in a natural space and a national space.

It is a nation and contact side also between the man spaces. can
Nature and the interpersonal relationship change in quality.

Money is needed between nature and the nation among power, the nation,
and the people.
It is cruel with the nation between nature and the person.
Then, the person needs gentleness that buries this mutually.

In such a situation,
The human nature and humanity are needed so that the person should
not break in splinters.

It is necessary for love and the mind's maintaining person's
consciousness.
The human nature refined to assumption was needed when becoming the
earth society.

This might be a dignity of man.
The person and the society cannot maintain normality if this is not.

Dignity of man that normalizes distorted society.

A selfish, normal person becomes abnormal at this time.
The handicapped person looks abnormal because the society becomes
abnormal.

The one that the society adjusted refused, and went mad the dignity of man.

The nation began to shift to the society now.
The society is approved by the dignity of man.

Abnormality and normality reverse by assuming the nation that cannot
adjust to this to be normal.
This might be transients of frenzy or the disturbance.

*。
If the fact theory is done here, it becomes a fascism.

The dignity of man is not seen by the fact theory.

The mind, love, and the truth are not true.

In the fact, the language phenomenon and the reality of five dimensions are
four-dimensional phenomena.

Neither Sartre, Haidegar nor Nishida saw the reality.
A person and it absolute in the world of the word were Nazisms and
communism.
The delusion with which the reality developed might have been a
fascism as for it.

It is presumed that communism is a kind of the fascism in this
context.
That is, the language phenomenon of five dimensions.


自然と人は一体であった。
ここに例えば国家を入れる。

すると自然空間と国家空間に接触面が出来る。
国家と人間空間の間にも接触面が出来る。
自然と人間関係が変質する。

自然と国家の間に権力、国家と人の間で金が必要になる。
国家と自然や人の間は残酷、
すると人同士はこれを埋める優しさが必要になる。

このような事態において、
人がばらばらに壊れないためには、
人間性や人情が必要になる。

愛や心が人の正気を維持するに必要。
地球社会になると、されに洗練した人間性が必要になった。

これが人間の尊厳であろう。
これがないと人や社会は正常性を維持できない。

歪んだ社会を正常化する、人間の尊厳。

この時かって正常であった人は、異常になる。
障害者が異常に見えるのは、社会が異常になったからだ。

社会適応したものは、人間の尊厳を拒否、発狂した。

今国家が社会に移行し始めた。
社会は人間の尊厳で成立する。

これに適応できない国家を正常とすることで、
異常と正常が反転。
これが狂乱とか擾乱の過渡現象でしょう。

*。
ここで事実論をやると、ファシズムになる!

人間の尊厳は事実論で見えない。

心や愛や真実は、事実ではない!

事実は五次元の言語現象、現実は四次元現象。

サルトルやハイデガー、西田には現実が見えなかった。
言葉の世界の絶対者、それがナチズムや共産主義だった。
それを現実の展開した妄想がファシズムであったのではないか。

この文脈で、共産主義はファシズムの一種だと推定される。
即ち五次元の言語現象。

0 件のコメント: