2007年10月11日木曜日

Existence structure of Yasukuni

Killed in action actually exists.
Word Yasukuni exists in the language space.
Even if Yasukuni Shrine is actually made, it is existence of a
virtual space.

Be not that it and the Shinto shrine where it is executed by the
existence of the language space that the reality exists actually in
the spirit of the war dead or Mars.
That is, it is existence of a virtual space.

It is the same as the judicial space done now.
When you execute the event here
The problem of it not is in Japan in the problem and the world that
doesn't locate in the world in Japan alone occurs.

It is because it doesn't follow regulations of the reality because it
has not been actually approved by what Yasukuni made in virtual
reality.

In a word, it is the same as the difference constitutional and five
votes decision of the supreme court.
This doesn't pass to the world where the identification of the
reality and administration of justice was steady.

It is virtual reality of Japan alone that doesn't pass in the world
where Yasukuni also lives in the reality.

Japan is not wearing the foot of the reality.
It is thought that my feelings pass the world or makes it to an
expert so by power if not passing though it doesn't know.

The existence structure of Yasukuni is firmly watched.
Comfort woman's problem might be the same problem.


戦死者は現実に存在する。
靖国といった言葉は、言語空間に存在する。
靖国神社は、現実に作っても、仮想空間の存在だ。

英霊とか軍神は、
言語空間の存在で、
それを執行する神社は、現実のあって現実にない存在だ。
即ち仮想空間の存在だ。

今やった司法空間と同じだ。
ここで行事を執行すると、
日本だけにあって世界にない問題、
世界にあって日本にない問題が起きる。

それは靖国が仮想現実に作ったもので、
現実に成立していないので、
現実の規定に則っていないからだ。

つまり最高裁が五票格差合憲と判決することと同じだ。
これは現実と司法の識別がしっかりした世界には通らない。

靖国も現実を生きる世界には通らない、
日本だけの仮想現実だ。

日本は現実の足を着けていない。
自分の感情が世界を通ると思っているのか、
通らぬと力で通そうとするのだ。

靖国の存在構造をしっかり見つめることだ。
慰安婦とかの問題も同じ問題だろう。

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