The death is a possibility of the life that it is not possible to
exist.
This sentence pattern can be variously applied.
Then, sentence pattern "Possibility of impossibility" is called
Haidegar theorem.
impossible possibility、
This is absolutely equivalent to contradicted self-identity, and
opened to the denial and such a sentence pattern of the affirmative,
and the affirmative of the denial then.
For instance,
The supreme court is a possibility of the constitution that it is not
possible to exist.
The supreme court is a possibility of making the constitution
impossible, the supreme court is an affirmative of the denial of the
constitution, and, after all, the nation is an affirmative by the
denial of the nation.
Or, the nation is a denial by the affirmative of the nation.
This is a structure of the absolute authority.
After all, the nation and administration of justice are approved to
the crime and frenzy.
It was concealed by the law, and it becomes this.
*。
The nation and administration of justice are the crimes, and this is
called the discretionary power of the nation.
The nation and administration of justice are frenzies, and the
impression lights of this of the nation.
It is voluntarily said the construction, and only in the nation,
unprepareness the nation and administration of justice are mirages,
and it is . of Irosoccoa temporary.
Therefore, the usage : about the problem.
It is a nation and administration of justice to make the criticism
impossible though it becomes a satan residence, and the ability of
the negative feedback becomes the quality of the nation and
administration of justice if it uses it by the Sayo theory.
The mechanism of this nation has come into view.
The dignity of man is established by using this.
Such time came.
Collapse of the world
The dignity of man can be created only there.
*。
The crime and frenzy of war trial created the dignity of man.
The Acniseshuu use and the human nature are created.
The human nature can be made by using Acniseshuu.
This god's program was deciphered.
However, not all Acniseshuu is good.
*。
It is and a bad man haze as for the good man death.
The good man can die both by loving bad man.
=Love god and poor the one, and ..pleasure.. ..share combination..
exist.
死は生の存在不可能という可能性である。
この文型はいろいろ応用できる。
そこで文型「不可能という可能性」をハイデガー定理という。
impossible possibility、
これは絶対矛盾的自己同一性と等価であり、
すると、否定することの肯定、
肯定することの否定、
このような文型に開ける。
例えば、
最高裁は憲法の存在不可能という可能性である。
最高裁は憲法を不可能化する可能性であり、
最高裁は憲法を否定することの肯定であり、
結局、国家は国家の否定による肯定である。
或いは、国家は国家の肯定による否定である。
これが絶対権力の構造であり、
結局国家や司法は、犯罪と狂気に成立する。
それを法で隠蔽した、こういうことになる。
*。
国家や司法は犯罪であり、これを国家の裁量権という。
国家や司法は狂気であり、これを国家の心証とう。
国家こそは虚仮であり、自ら擬制と言い、
国家や司法は蜃気楼であり、
それ自体、色即是空。
だから使い方が問題で、
性善説で使えば悪魔屋敷となり、
負帰還の能力が、
国家や司法のよしあしになるが、
その批判を不能化するのが、
国家や司法だということだ。
この国家の仕組みが見えてきてしまった。
これを使って、人間の尊厳を確立する。
そういう時が来た。
世界の崩壊、
そこにこそ人間の尊厳が創造できる。
*。
戦争裁判という犯罪と狂気が、人間の尊厳を創造した。
悪偽醜をを使い、人間性を創造する。
悪偽醜をも使って、人間性が作れる!
この神のプログラムが解読された!
だがどんな悪偽醜でもいい訳ではない。
*。
善人なをもて往生をとぐ いはんや悪人もや。
善人は悪人を愛することで、共に往生できる。
=神と貧しいものを愛し、喜びを分かち合いなさい。
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