The Japanese hit on.
It becomes conceited without living in the reality.
One is sacred of a nation and a Japanese race.
It is always a conceit and it is possible to exist if it puts it away
thus.
The ceremony of sacredness is held to maintain this, and the opposed
one is raised to the blood festival.
The art and literature of Japan depends on this method, too.
The story that becomes pleasant is made.
And, when everyone it, and the story are good, it lifts.
On the other hand, the one to criticize this is raised to the blood
festival.
The people become naked kings with the nation.
Good feelings are shared when growing up in this Japanese space.
However, it doesn't run to the world on the outside.
This is a nation state, a race religion, race literature, and an ethnic culture.
Mars and I will meet you in the spirit of the war dead and Yasukuni.
It is a beautiful story.
It is faultless in Japan, and Japan is defended, and dies for the
country.
However, how if the foreigner hears it. might
You are mistakes, and die for Japan that kills you.
It is your pleasure.
It kills for you.
With pleasure.
How if the Japanese is said so, and done. might
Asymmetric diversity of good feelings of Japan and good feelings of
foreign country.
Japan is a special country.
It serves to Japan and it is worthy in the world.
Wasn't it such Greater East Asia Co-prosperity Sphere at all?
Good only Japanese feelings and the world are annihilated.
It was to have annihilated Japan.
Japan and asymmetric diversity of the world.
Here doesn't stand if it doesn't stand there, and it stands there if
here stands.
In the common sense of Japan, common sense in lack of common sense
and the world is lack of common sense in Japan in the world.
Existence structure of Japan.
Are you do kill or killed?
Relation between Japan and the world
Conversation that doesn't unpleasantness relate that relates, and
doesn't talk.
What this. one
Can you be able to be by some means because it is nothing?
Are you left because it is helpless?
Judo art of invisibility of field?
日本人は考え付いた。
現実を生きずに、いい気分になる。
一つが国家や日本民族の神聖だ。
こうしてしまえば、いつもいい気分でいられる。
これを維持するのに、神聖の儀式を行い、
反対するものを血祭りに上げる。
日本の文芸もこの方法による。
気持ちのよくなる話を作る、
そして皆で、いい話だと持ち上げる。
一方これを批判するものは血祭りに上げる。
国家と国民が裸の王様になることだ。
この日本空間で育つと、いい気持ちを共有する。
だが外の世界に通じない。
これが民族国家、民族宗教、民族文学、民族文化だ。
貴方は軍神、私は英霊、
靖国で会いましょう。
美しい話だ。
日本に誤りなし、日本を守って、国のために死ぬ。
だが外人が聞いたらどうだろう。
お前たちは誤りだ、お前たちを殺す、日本のために死ね。
それがお前たちの喜びだ。
お前たちのために殺してやる。
喜べ。
日本人がこう言われ、やられたらどうだろう。
日本のいい気持ちと外国のいい気持ちの非対称性。
日本は特別の国。
世界は日本に奉仕して価値がある。
全くそうした大東亜共栄圏ではなかったか。
日本人だけのいい気持ち、世界を殲滅することだ。
それは日本を殲滅されることであった。
日本と世界の非対称性。
こっちが立てば、あっちが立たず、
あっちが立てば、こっちが立たない。
日本の常識は世界に非常識、
世界の常識は日本の非常識。
日本の存在構造。
殺すか、殺されるか。
日本と世界の関係、
いや関係なき関係、対話なき対話。
これ一体何。
なんでもないから、どうでもいられる?
どうしようもないから、放って置かれる?
魔界の柔道忍術?
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