However, it is certain and often breaks out.
The floor type is different by this.
However, a certain world is written by the fact theory.
The world that is often is the world of the truth theory.
Everything exists in the world of the truth.
The quality becomes a problem.
Presence becomes a problem in the world of the fact.
Does not money be or not exist or powerful or exist?
Fact..world..life..body..world..true..world..life..human nature..
world.
For instance, I will see the Nanjing problem and the comfort woman
problem by thinking.
It is the world of the fact that makes whether it was or did not
exist a problem, and it is the world of the truth that considers the
meaning of the problem.
In the world of the truth, the person and the exchange of the
feelings are problems, and this doesn't become a problem in the world
of the fact.
Feelings of the world of the fact are one's own feelings, and
feelings are not considered by the other party.
That is, feelings and feelings are made a sign of making to the
object.
Only my feelings are suitable here, and there are no feelings of the
other party.
It is the world of child's play by one person.
This is the world of the fact.
Two people and many before long play.
At this time, my and others' differences are understood.
It comes to be able to guess other party's feelings.
The Japanese plays by one person in the group.
This is a system of the government.
It is indeed unique.
It moves by a Grand Poobah instruction.
It becomes the saying.
Good feelings made here are the individual one.
Good feelings of group that matches it.
Peculiar feelings that arise by two people or more, that is, human
natures are not here.
Good individual feelings
It is a humanity appearance to be able to do this in the group.
In the humanity appearance, the presence of physiological feelings of
conceit is a problem.
In the human nature, the quality of feelings of the large number of
people system is a problem.
Free feelings as fact and good feelings as the truth.
The world makes the truth a problem.
Japan makes only feelings of the fact a problem.
This might be a nature of the problem that Japan causes with the world.
Peculiar feelings to the group though Japan is a groupism are not
formed.
It might be a cause where the Japanese doesn't admit the Japanese to
work.
That is, it crushes in envy.
Isn't this a bullying constitution?
It is not possible to become a member in a Japanese society if it
depends too much, and it is not this.
It is group application of individual feelings, and feelings that are
peculiar to the group and good are refused.
That is, overreliance, envy, gentleness, cruelty, and this become
Japan vs. even number engines.
This world is without relation to the human nature and love.
ただあることとよく在ること。
これで階型が違う。
ただある世界は、事実論で書かれる。
よくある世界は、真実論の世界だ。
真実の世界ではすべてが存在する。
その質が問題になる。
事実の世界は、有無が問題になる。
金があるかないか、力があるかないか。
事実の世界は生活や身体性の世界であり、
真実の世界は人生や人間性の世界である。
例えば、南京問題や慰安婦問題を考えて見よう。
あったかなかったかを問題にするのは、事実の世界であり、
その問題の意味を考えるのは真実の世界である。
真実の世界では、人やその気持ちの交流が問題であり、
事実の世界はこれが問題にならない。
事実の世界の気持ちは、
自分だけの気持ちであり、
相手に気持ちは考慮されない。
即ち気持ちや感情が、物体化記号化されている。
ここでは自分の気持ちだけが合って、
相手の気持ちが入っていない。
子供の一人遊びの世界だ。
これが事実の世界だ。
やがて二人や多数と遊ぶ。
この時、自分と他人の違いが分かり、
相手の気持ちを推測することが出来るようになる。
日本人は集団で一人遊びをする。
これがお上体制だ。
実にユニークなことだ。
偉い人の命令で動く。
その言いなりなる、
ここに出来るいい気持ちは、個人のものだ。
それを合わせた集団のいい気持ち。
ここには二人以上で生まれる特有の感情、
即ち人間性がない。
個人のいい気持ち、
これを集団でやれるようにした人情世間体だ。
人情世間体は、いい気分という生理的感情の有無が問題だ。
人間性は、多人数系の感情の品質が問題だ。
事実としてのただの感情、真実としてのよい感情。
世界は真実を問題にし、
日本は事実の感情しか問題に出来ない。
これが日本が世界と起こす問題の本性だろう。
日本は集団主義でありながら、
集団特有の感情を形成していない。
それが日本人が日本人の仕事を認めない原因だろう。
即ち嫉妬で潰す、
これがいじめ体質ではないか。
甘え、これがないと日本人社会に一員になれない。
それは個人感情の集団的適用であって、
集団特有のよい感情を拒否することだ。
即ち、甘えと嫉妬、優しさと残酷、
これが日本対偶エンジンとなってしまう。
この世界は人間性や愛に無縁だ。
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