Inevitable inner dialectic and K Schmidt named power and powerless.
Let's apply this sentence pattern to the Yasukuni problem.
It is Mars and spirit of the war dead's village shrines' forests for ..
Yasukuni.. Japan, and satan's temples in the foreign country.
If dialectic is applied to the Mars Shinto shrine and satan's temple,
it becomes victims of war' repose of souls.
A fight struggle doing and the strong one win mutually in case of not being if
it is so.
In victims of war' repose of souls, it is repose of soul as for the
war.
It was war-renouncing Constitution.
Do you make it live in the war or abandon it to the death (Foucault)?
It was war-renouncing Constitution that abandoned the war to the
death.
Therefore, war-renouncing Constitution is ..war.. possible ..cannot existence...
Therefore, Yasukuni is a possibility of peace that it is not possible to exist.
Peace precedes the war.
It is contradicted self-identity and man's absolutely dignity of War
and Peace.
The earth society starts if it thinks this to be decision of the war
trial.
権力と無力との不可避の内的弁証法、Kシュミット。
この文型を靖国問題に適用してみよう。
靖国は日本には、軍神と英霊の鎮守の森であり、
外国には悪魔の神殿である。
軍神神社と悪魔の神殿に、弁証法を適用すれば、
戦争犠牲者の鎮魂となる。
そうならないと互いに喧嘩闘争し、強いものが勝つ。
戦争犠牲者の鎮魂に、戦争自体を鎮魂する。
それが平和憲法であった。
戦争を生きさせるか、死の中へ廃棄するか(フーコー)。
戦争を死へ廃棄した平和憲法であった。
従って、平和憲法は戦争の存在不可能という可能である。
従って、靖国は平和の存在不可能という可能性である。
平和は戦争に先立つ。
戦争と平和の絶対矛盾的自己同一性、
人間の尊厳である。
これは戦争裁判の判決でったと考えれば、地球社会が始まる。
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