To the question in the stage greeting at the first day
There seems to have been a person who seemed to have answered "
Indescribable" and "".
It is a greeting without the race.
Looking down on, holding in derision person, and person who hears it so.
However, is this person holding the person in derision?
Isn't it a person who doesn't become familiar with the person on
around the day?
By chance, it might be ..shy person.. sheepish.
Has the bullying experience been unpleasantly done so up to now and
it is not possible to know.
It is certain that it is a changeable person.
Doing on the stage so is that everyone doesn't praise it.
It is said that there is a story to make penitence for one year, too.
It might be a severity to the different Japanese one.
There is no problem even if there is a person who mentions this.
It is that whether there is a race however that a lot of people do so.
The nearby person notes it.
And, isn't it good?
There might not be such person.
If it is an entertainer, the person is not permitted to be revolted.
It is unquestionable for the unpleasantness.
However, how if going to punishment. might
Races of the people who punish are asked.
To punish is to stand in the standpoint above.
In what looked down on, it looks down on.
Bully and return it if it is bullied.
This might be a comfort woman slaughter problem.
Because the crime is hated, the person is not hated.
Isn't this a Japanese race?
It is not in the top and bottom of the person there.
Unpleasant and this are true.
Therefore, the unpleasantness is revenged.
Does not this look down on the person?
Look down on what looked down on.
Return the unpleasantness to the one that the person was made
unpleasant.
This might be essence of bullying a Japanese society.
Isn't this the world of the fact without the truth?
Isn't this an action without it not is, that is, the race of the mind?
It is understood here that there is a mind with the race.
The world without the race is the world of the world without the mind,
that is, fact.
There must be a race with there is a mind, and is a race, that is,
the truth.
It might be able to be said that the world without the race is the world of
bullying.
Teaching the race to a young child
It might be what has the race in a vulgar attitude and corresponds.
Japan and this not to be able to do it might be these problems.
初日の舞台挨拶で質問に、
「なんとも」「べつに」って答えたらしい人がいたらしい。
品格のない挨拶だ。
人を見下している、馬鹿にしている、そう聞こえる人。
でもこの人は人を馬鹿にしているのだろうか。
日ごろから人に馴染まない人ではないか。
ひょっとしたら照れ屋、恥ずかしがり屋なのかもしれない。
いや今までいじめらた経験がこうさせているのかも知れない。
変わった人であることは確かだ。
舞台の上でこうすることは誰も褒めることではない。
一年間、謹慎させる話もあるという。
日本人の異質なものへの厳しさかもしれない。
こういうことを話題にする人がいても問題はない。
だが多くの人が、こうすることは品格のあることだろうか。
誰か近くの人が注意する。
それでいいことではないか。
そういう人がいないのかもしれない。
芸能人であれば人を不快にすることは許されない。
不愉快だということは問題ない。
だが制裁までいくとどうだろう。
制裁する人たちの品格も問われる。
制裁することは、上の立場に立つことだ。
見下したものには、見下す。
いじめられたら、いじめ返せ。
これが慰安婦虐殺問題かもしれない。
罪を憎んで人を憎まず。
これが日本人の品格ではないか。
そこには人の上下はない。
不愉快された、これは事実だ。
だから不愉快の復讐をする。
これは人を見下すことではないか。
見下したものは見下せ。
人を不愉快にしたものは不愉快を返せ。
これが日本社会のいじめの本質かもしれない。
これが真実のない事実の世界ではないか。
これが心のない、即ち品格のない行動ではないか。
ここで品格とは心のあることだと分かる。
品格のない世界が心のない世界、
即ち事実の世界。
心があること、品格があること、
即ち真実とは品格があること。
品格のない世界はいじめの世界だと言えるのではないか。
若い子に品格を教えることは、
下品な態度に品格をもって対応することかもしれない。
それが出来ない日本、これがこの問題なのかも知れない。
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