2010年1月30日土曜日

Murakami Haruki is imperialism

Buddha was a dictator.
The person was enticed in good feelings of realizing it.
Thus, the villain became a ruler in this world.

The weak were killed, and the war and the capital punishment became national order.
I cannot help saying that Buddha has the cause.

*。
[Haruki] Murakami enticed the person by solitude and the sense of loss.

The person is dyed up by solitude and the loss.
And, cervine manufactures, sells, and has consumed the person not regarded.

It was this, it existed famously, and it became rich.
Solitude and the people tamed in powerlessness shook the soul there, and solitude and the loss were made the depository of the soul.

*。
The weak are killed there, and there is the world that overflows in frenzy and the crime.

The story that rescues people there is a story that invites people to the poor world.

It is a kinematic pair this, an ambiguity, and contradiction.

It is a problem to sell overcoming the ambiguity.

*。
The story that makes the person a devil's bait appears as a story that invites the person to the heaven.
This is an ambiguity.

The heaven is shaken with the satan and the soul is shaken there with the alternate world.
The soul might go to where.

*。
The soul that was the lie meant the soul.

This is a paradox, and contradiction.

This is a nature of the alternate world.

There was no soul there.

*。
[Haruki] Murakami is an imperialist.
The [haruki] Murakami empire was established.

The person is invited there, the person is dyed up, and the oversimplified mental picture is progressed.
This is a strong story.
It is said that the trauma will be canceled, and replaces it with a new trauma.

It might go to where.

*。
The destination is a national fundamentalism that kills the person, fights, and does the capital punishment.
An individual trauma is replaced with the trauma of the nation.
This is a strong story.

*。
Europe shifted to the world space with new theory of relativity.

The Murakami world remains shutting oneself up in a national fundamentalism.

仏陀は独裁者であった。
悟りといういい気持ちで、人を釣った。
かくして現世は、悪党が支配者となった。

弱者は殺され、戦争と死刑が国家秩序となった。
その原因は仏陀にあるといわざるを得ない。

   *。
村上春樹は、孤独と喪失感で、人を釣った。

孤独と喪失で、人を染め上げ、
それでしか考えられない人を製造・販売・消費した。

これで有名にあり、金持ちとなった。
そこには孤独と無力に飼いならされた人たちが、
魂を揺らし、
孤独と喪失を魂の置き場とした。

*。
そこは、弱者を殺し、狂気と犯罪に溢れる世界がある。

そこから人々を救出する物語は、
その貧しい世界に人々を誘う物語だ。

これが対偶であり、両義性であり、矛盾である。

両義性を克服売ることが問題なのだ。

*。
人を悪魔の餌食にする物語は、人を天国に誘う物語として現れる。
これが両義性だ。

悪魔と天国をパラレル・ワールドと、そこに魂を揺する。
魂はどこに行くのだろう。

  *。
魂は嘘である、魂が言った。

これはパラドックスであり、矛盾である。

これがパラレル・ワールドの本性だ。

そこには魂はなかった。

*。
村上春樹は帝国主義者だ。
村上春樹帝国を作った。

そこに人を誘い、人を染めあげ、ワンパターンの思考を展開する。
これが強い物語であり、
トラウマを解消するといって、新しいトラウマに置き換える。

それはどこに行くのだろう。

*。
その行き先は、人を殺し、戦争し死刑をする国家原理主義だ。
個人のトラウマを国家のトラウマに置き換える。
これが強い物語だ。

*。
ヨーロッパは相対性理論の新しい世界空間に移行した。

村上ワールドは、国家原理主義に閉じこもったままだ。

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