2010年1月29日金曜日

is Futenma necessary?

Let's go immediately by the Godel's incompleteness theorem.

Isn't Futenma necessary or necessary?
It cannot be proven.

The kinematic pair is taken away.
It can be proven.

The kinematic pair is approved by the one set.
Therefore, it can be proven not to prove that two sentences are overlapped.
That is, it is unknown.

*。
Futenma is a delusion.

How as the problem of the reality?
I felt the danger of the nuclear attack as for the political power when there was the Soviet Union.

Therefore, the idea of making the United States defend Japan arose.
It was executed.

*。
There were actually a lot of people who adopted this opinion.

Now since the threat of the Soviet Union is lost, what is Futenma?

It opposes the threat of China and North Korea.
Does not such a threat exist?

The other party might also do the same thing by taking the countermeasure.
This can be proven.
This oscillates.

*。
It is necessary to think about the military force because it is being approved as a problem of the human race society now.

*。
Because the dispute fights, it finishes.

Can such an idea be permitted as a human race and man?
To approve the human race society, such an idea cannot be permitted.

The war is that power beats and crushes powerlessness.
This is a war fundamentalism.
That is, the strong man rules the weak.

*。
The strong man is correct even if wrong.
It is a power fundamentalism.

With this, the human race society is not approved.

*。
The war was an affirmative of the denial of the human race society.

The human race society that is ..renunciation of the right of belligerency.. consists.
That is, violence is not needed to the human world.

*。
Does not the world of unnecessary violence consist or consist?
It is not possible to prove.

Suffering from this problem is that the person lived that is.

*。
However, the war is unnecessary in the human race society.

It is not lost though it is unnecessary.
This is a law of the human race existence.

*。
There is a problem of not becoming it if the person comes to do.
This is a fixed point.

The person must not occasionally do.
This is a significant point.

*。
The person should be able not to do.

It is one of the problems that the person should do to prevent the necessity from being.

It is not possible to decide it any more.

*。
The law of the person's existence is here.

*。
Then, isn't Futenma necessary or necessary?
It is not possible to prove.

It is not contradicted to continue Futenma.
However, the no contradiction cannot be proven.

*。
The person is doing it trivial.
They are the fools it, foolishness, and three arrows of stupidity.

It is done to have to do.
It is a loophole.

*。
Tunneling doing the reality comes off the trap.

*。
The world where the life effect is not requested from economy is necessary for here.

Economy and military affairs were wagons of setting up two, and these were two cylinder engines.

It is the theory of relativity world that came off this national principle.
That is, it deals with a problem as a human race society.

This is maturity = change of human race and man's spirits to the adult.

*。
The person is a stage that comes off the literacy rate improvement, and evolves to the intellect.

It becomes possible for declining birthrate and a growing proportion of elderly people to correspond to here.

早速ゲーデルの不完全性定理でいこう。

普天間は必要か必要でないか。
それを証明することは出来ない。

対偶を取る、
それを証明することが出来る。

対偶はワンセットで成立する。
従って、二つの文を重ね合わせると、
証明できないことが証明できる。
即ち、意味不明である。

     *。
普天間は妄想である。

現実の問題としてどうか。
ソ連がいた頃は、その核攻撃の危険を政権は感じていた。

その為、日本をアメリカに守らせるという考えが生まれた。
それを実行した。

*。
現実にはこの意見を採用する人が多かった。

ソ連の脅威がなくなった今、普天間は何であるのか。

中国や北朝鮮の脅威に対抗する。
そんな脅威は存在するのかしないのか。

対抗措置を取ることで、相手も同じことをするのではないか。
これは証明可能である。
これは発振する。

    *。
今、人類社会の問題として、
それが成立しつつあるので、
軍事力を考えねばならない。

*。
紛争を戦争でけりをつける。

人類や人間として、こんな考えを、許せるか。
人類社会が成立するには、こんな考えは許せない。

戦争は権力が無力を叩き潰すことだ。
これが戦争原理主義だ。
即ち、強者が弱者を支配する。

*。
強者は間違っていても正しい。
それが権力原理主義だ。

これでは人類社会が成立しない。

  *。
戦争は、人類社会の否定の肯定であった。

即ち、人類社会は、戦争の放棄に成り立つ。
即ち、人間世界に、暴力は要らない。

*。
暴力不要の世界は、成り立つか成り立たないか。
証明不能である。

即ち、この問題に苦しむことが、人が生きることであった。

*。
だが人類社会には、戦争は不要である。

いらないけども、なくならない。
これが人類存在の理法である。

    *。
人はしなればならない問題がある。
これが不動点だ。

人はしてはならないことがある。
これが特異点だ。

*。
人にはしてはならないことが出来る。

その必要がないようにすることが、
人がやらねばならない問題の一つでもある。

それ以上のことは、決定不能である。

*。
ここに人の存在の理法がある。

    *。
では普天間は必要か必要でないか。
証明できない。

普天間を継続することは、無矛盾である。
だがその無矛盾を証明できない。

*。
人はどうでもいいことをやっている。
アホ・馬鹿・間抜けの三本の矢である。

やらなくてはならないことをやる。
それが抜け道だ。

*。
現実をトンネルすることが、罠を抜けることだ。

   *。
ここには、経済に生甲斐を求めない世界が必要だ。

経済と軍事は、二頭立ての馬車であり、
これらは二気筒エンジンであった。

この国家原理を抜けた相対性理論世界だ。
即ち、人類社会として問題を処理する。

これが人類や人間の精神の成熟=大人化だ。

*。
人は識字率向上を抜けて、知性へ進化する段階だ。

ここに少子高齢化が対応可能になる。

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