2010年1月29日金曜日

human rlations are uncertaity chaos

The interpersonal relationship is an indeterminacy principle and chaos.

Chaos is swinging, and a noise.

The solvable problem is a small portion in the science, and most problems cannot be solved.
The person thinks that he or she made the world the one very solving part of the world.
This conceit is environmental problems.

The person has made the god angry.

*。
This consideration is not in Japan.
The reason for Japan is that the god is exceeded.
Therefore, there is not a hesitation and either the person can be killed.

*。
The public prosecutor questioned on due to the Ashikaga event doesn't have the hesitation either.
The person can be killed without hesitate.

They indifferently execute [desuno-to].
There is neither fear nor fright, too.
It is done, and it is not authorities in Japan.

The selfless is innocent.
The pure fact is obstinacy, and only the loyalty is patriotism.

*。
The occupation of the government is a homicide.
Their life and pleasure are here.

*。
What on earth is the person doing?

The solvable problem is almost solved in the unsolvable problem.

Confidence to be born here.
Money, senses, and impression.
This is person's crystal.

*。
It is assumed that people who did not understand each other understood and behaves.

It is said propriety and manners without saying arrogance this.
This is a method of Hideyoshi's sandals legend.

Carrying out to the person is a cruelty.
This is a kinematic pair, and an ambiguity.

It is thrown that it is pleasant because it eats the other party.
It is food and a cake.

*。
The person is made impressed by the novel, the television, and the movie, and the character is destroyed.

A moving kinematic pair is character destruction.
The other party is made impressed, and it does according to my desire.
And, both turn out profit.

It is good.
However, the destruction of the character comes afterwards.
The character is destroyed about the person in daily life.

It is harm of the cigarette and alcohol, and the harms of media any more.

*。
Festival man in daily life.
There is not a tolerance in daily life, and either the state of the march always.

Then, the enjoyment is made chronic, too and it becomes not happy.
Then, the new enjoyment is requested.

Become routine finally.

The person destroyed the base where it lived.
It acts that it is not interesting being interested.

*。
It is acting of hypocritical and cheating.
This is an affirmative of the denial.

Thus, person's character was destroyed.

*。
This laughs loudly, and is crying over foolishness.

It was quieter and it settled down the person.
This is a standard.

The standard went mad.
It has been excited too much.

Frenzy and the crime became standards.

*。
The life effect is requested in the world.

The life effect is requested with there no life effect.
It is an oscillation of the character.
[Nedarida] of [naimo].

This is a society of frenzy and the crime.

人間関係は、不確定性原理とカオスである。

カオスは揺らぎであり、雑音である。

科学で解ける問題はごく一部であり、ほとんどの問題は解けない。
人は世界のごく一部を解いて、世界をものにしたと思う。
この思い上がりが、環境問題である。

人は神を怒らせてしまった。

  *。
日本にこの意識はない。
日本は神を越えたからだ。
だから何のためらいもなく人を殺せる。

*。
足利事件で尋問された検事には、なんの躊躇いもない。
躊躇いなく人を殺せる。

彼らはデスノートを淡々と実行する。
何の恐れも怯えもない。
それをするようでは、日本の官憲ではない。

まるで無私無心だ。
その純真さは、頑固さであり、
その忠誠心こそは愛国心だ。

*。
お上の職業は殺人である。
ここに彼らの生活と快楽がある。

   *。
人は一体何をやっているのだろう。

ほとんど解けない問題の中で、解ける問題を解く。

ここに生まれる自信。
金・官能・感動。
これが人の結晶だ。

*。
分かり合えない人々が、分かったとして振舞う。

これを傲慢といわずに礼儀とマナーという。
これが秀吉の草履伝説の方法だ。

人に尽くすことは、虐待である。
これは対偶であり、両義性だ。

相手を食うために、気持ちのいいことを投げかける。
それは餌やお菓子だ。

     *。
人を小説やテレビや映画で、感動させ、人格を破壊する。

感動の対偶は、人格破壊だ。
相手を感動させ、自分の思い通りにする。
それで双方が利益を上げる。

いいことじゃないか。
だがその後に人格の破壊が来る。
人の日常性は破壊される。

タバコやアルコールの害、それ以上のメディアの害だ。

*。
日常のない、お祭り人間。
日常の耐性もなく、何時も行進曲状態だ。

すると楽しみも慢性化し、楽しくなくなる。
すると新しい楽しみを求める。

ついにマンネリ化する。

人は生きる基盤を破壊した。
面白くないことを、面白そうに演技する。

   *。
偽善と欺瞞の演技だ。
これは否定の肯定だ。

かくして人の人格は破壊された。

*。
これが馬鹿笑い、馬鹿泣き状態だ。

人はもっと静かで落ち着いたものだ。
これが基準だ。

基準が狂った。
あまりにも励起された。

狂気と犯罪が基準となった。

*。
その世界で生甲斐を求める。

生甲斐のない状態で、生甲斐を求める。
人格の発振だ。
ないものねだりだ。

これが狂気と犯罪の社会だ。

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