2007年5月25日金曜日

Dead state live state

In Aristotle's idea,
There are free situation and good situations in things and the state.

mere&good happiness and mere&good country and mere&good life&lives, etc.

This is said by the sumo wrestling.
It can be understood that it applies it to the death body and alive
the body well.
that are deade state and live state.

Life of death body, happiness, life of alive body, and happiness.

Impression to have died, impression where it lived, and it lived, and life.

Isn't the Dainichi this empire what Japan died?
After the war, isn't Japan what Japan died?
There is a person that it was killed by the United States, too.

Isn't beautiful Japan beauty that Japan died?
Isn't patriotism patriotism that patriotism died?

The one that is more beautiful than the beautiful one
It is the one that beauty went to ruin. Auguste Rodin

If the person dies, the face calmly becomes beautiful.

Beauty that beauty died
There is beauty that came off daily life there.

Beauty in country that died
Isn't this government Japan?

It lives, it dies, it dies, and it lives.

This is Asperger logic.
Beauty obtained only at time at the time of which it is alive.
It is made perfunctory.

The Japanese is happiness to have died.
It might be alive ..the life having died...

Realizing might be beauty in the world of the death.

The body is put on the mud mud of the reality.
The soul arises there, and whether light and the flame of the soul
are the beauty light Teru who doesn't think the mud mud to be the one
of this world is done.
This is The Tale of Genji.

Cool Japan that is run away with government Japan and mud mud to live
in mud mud, and shines beautifully.

It might be a just good hot water addition and subtraction now.
There is unpleasant lukewarm water or a too hot person.

Free beauty and good beauty.
Greek standard.
Beauty to have died and beauty where it lived.
Japanese culture standard.

Now ..the request of Ocona...



アリストテレスの考えで、
物事や状態にはただの事態とよき事態がある。
ただの幸福とよい幸福、
ただの国とよい国、
ただの人生とよい人生など。

これは相撲で言う、
死に体と生き体に当てると、よく理解できる。

死に体の人生や幸福、生き体の人生や幸福。

死んだ感動や生活、生きた感動や生活。

大日本帝国は日本が死んだものではないか。
戦後日本は日本が死んだものではないか。
アメリカに殺されたという人もいる。

美しい日本は日本が死んだ美しさではないか。
愛国は愛国の死んだ愛国ではないか。

美しいものよりも美しいもの、
それは美しさの荒廃したものだ。オーギュスト・ロダン

人が死ぬとその顔は、穏やかで美しくなる。

美しさが死んだ美しさ、
そこには日常を抜けた美しさがある。

死んだ国の美しさ、
これがお上日本ではないか。

生きて死に、死んで生きる。

これはAsperger論理学だ。
生きているときしか得られない美しさ。
それがおざなりにされる。

日本人は死んだ幸福、
死んだ人生を生きているのではないか。

悟りは死の世界の美しさかもしれない。

現実のどろどろに体を張る。
そこに魂が生まれ、
魂の光と炎は、
どろどろをこの世のものとも思えない美しさ光り輝かす。
これが源氏物語だ。

どろどろを生きるお上日本、
どろどろを持ち逃げされ、
美しく輝くクールジャパン!

今ちょうどいい湯加減かも知れない。
いやぬるま湯か、熱すぎる人もいる。

ただの美しさといい美しさ。
ギリシャ基準。
死んだ美しさと生きた美しさ。
日本文化基準。

さぁ行こうぜ!

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