2009年7月12日日曜日

uncertaity principle between human and human being

The human nature doesn't come out no matter how the nation and the race are pursued.

The race is mass.
The human nature is the momentum.
In man's position and the momentum, there is an indeterminacy principle, and neither the position nor the momentum are observed at the same time.

*。
The human nature as the intellect is not observed by the indeterminacy principle at the same time with the person as the physiology.

There is no human nature in the nation.
It is free grain.

It doesn't exist in the nation even if the public welfare is said.
Doing it doesn't come not to part from the nation.

When the nation is made an intellect, it is not a nation.
It is a problem of the human nature.

Advanced use of nation
When it is assumed to be a latter term nationalism, it is rather misused.

It was a neoliberalism globalization.
As a result, a lot of people were killed.

*。
Social development of the human nature is not a problem of the nation.
It is a new social trouble.

The complex of society came in succession in grain of nation.
The society is citizens', and no one of the nation.
A new society started here.

Then, the Tokyo refusal and the permanent part-timer become new what should be.
The life system became the human nature Copernican theory.
The age of the national Ptolemaic theory ended.

国家や民族をいくら追及しても、人間性は出てこない。

民族は質点であり、
人間性はその運動量であり、
人間の位置と、その運動量には、不確定性原理があり、
位置と運動量は同時に観測されない。

*。
生理としての人と、知性としての人間性は、
不確定性原理により、同時に観測されない。

国家に人間性はない。
ただの粒だ。

福利厚生をいっても、国家にはそれは存在しない。
それをやることは、国家から離れなくてならない。

国家を知性化すると、それは国家ではない。
それは人間性の問題だ。

国家の高度利用、
それを後期国家主義とすると、
却って悪用される。

それが新自由主義グローバリゼーションであった。
これにより沢山の人が殺された。

     *。
人間性の社会展開は、国家の問題ではない。
新しい社会問題だ。

国家という粒に、社会というコンプレックスが重なった。
社会は市民のもので、国家のものではない。
ここに新しい社会が始まった。

そこで東京拒否やフリーターが新しい在り方となる。
生活体系が、人間性地動説となった。
国家天動説の時代は終わった!

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