If you make kinematic pair [**] equation
The reality is to alienate the self, and to drop good feelings to the dark.
Solitarily, it alienates there, and helplessness blooms in the cooped-up feeling.
Good feelings are drawn out there.
*。
Will good feelings and it made from blockage and powerlessness be certain kinds of withdrawals?
However, the reality requests it.
The person is too related, and the bullying killing competes.
It might have become pleased considerable.
*。
The person was overcrowded related, and the time of one person was lost.
The person was swallowed to work.
A person vivid by this is a person of special.
I am not since beginning.
I disturbed.
*。
That is, the person was confined in the death instinct.
The person straight lives in the death.
Isn't the withdrawal a person who escaped from the death?
The world is perverted.
The strong man who is effective in the death eats the dead.
The person to be killed eats the dead' carrions.
*。
This is neoliberalism × globalization.
*。
That is, the reality is self-alienation, and the affirmative of the self-denial.
If it uses kinematic pair [**] equation, this is clear at once.
*。
The reality was a cooped-up feeling, and the tautology of the darkness of mind.
対偶恒等式を作れば、
リアリティとは、自己を疎外し、いい気持ちを闇に落とすことである。
そこに孤独と疎外、閉塞感に無力感が咲く。
そこからいい気持ちを引き出す。
*。
閉塞と無力から造るいい気持ち、
それがある種の引きこもりであろうか。
だが現実がそれを求めている。
人が関わり過ぎ、いじめ殺しを競うのだ。
それが大いなる喜びとなったのだろう。
*。
過密で人が関わり、一人の時間がなくなった。
人が仕事に呑み込まれた。
これで生き生きする人は特殊の人だ。
初めから自分がない。
自分が邪魔になった。
*。
即ち、人が死の本能に閉じ込められた。
まともの人が死を生き、
引きこもりは死から逃れた人ではないか。
世界が倒錯している。
死を生きる強者は、死者を食べ、
殺されたくない人は、その死者の死肉を食べる!
*。
これが新自由主義×グローバリゼーションだ。
*。
即ち、リアリティは、自己疎外であり、自己否定の肯定だ。
これは対偶恒等式を使えば、直ちに明らかだ。
*。
リアリティは、閉塞感そのものであり、心の闇のトートロジーであった。
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