It is one-set of love and hate.
However, isn't this a phenomenon of the immunological system?
The man and woman is an immunological system usually.
For one thing, it doesn't become it from the start.
That is, it starts from the stage where the foreign body ..other party.. is excluded.
Love might resonate there to love.
It is time when this united into one.
It is love and hate [narazon] usually.
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However, this : in the love and hate [narazon] system.
It is time when it depends on the immunity system. might
*。
However, love and hate doesn't have the medium grade in the relativism system with which parallel lines intersects.
Also when it is a kind of death instinct, the love and hate [narazon] system cuts it on a guess.
*。
It becomes impossible to exchange love by becoming of a man and the woman all-out.
It shuts oneself up when becoming serious when it is nothing though it goes well.
This might be a kind of death instinct.
*。
Escaping from this might be love of the world space.
The person can make the fixed point.
There is man and woman's fixed point in this.
In love there, there is no love and hate [narazon].
*。
The interpersonal relationship in the enterprise now is a death body.
The death instinct is gripped.
It is not in the state to run through in the world space.
This is the Japanese dark of the cooped-up feeling and the mind.
*。
The country of Japan is a death body.
It is the world of the death instinct such as bullying.
It ..excessive immunity.. falls into disorder.
*。
It is under Grand Poobah's thumb.
This is that the person is dead.
*。
The person dies and it is alive with the body.
This is excessive immunity.
The person must come to say ..that.. absolute that is the nation.
This is a hyperimmunization phenomenon.
*。
The person changes to the slave, and it changes to the domestic animal.
What meaning are you in this kind of economy development?
There is no such conception.
It is a hyperimmunization.
That is, there is no epistemology.
*。
The Japanese world is the world of the death body.
It is dead with alive.
This dies and the body world.
*。
It is not immunity [shiteirebaii] at what time.
It is a relativism system to which it escaped from this.
愛と憎はワンセットだ。
だがこれは免疫系の現象ではないか。
通常男女は免疫系だ。
始めから一つにはならない。
即ち、相手を異物排除する段階から始まる。
そこから愛と愛が共振することもある。
これは一つになった場合だ。
通常は愛憎並存だ。
*。
だがこれは愛憎並存系で、
それは免疫システムに依存している場合だろう。
*。
だが平行線が交わる相対論系では、
愛憎は並存しない。
愛憎並存系は、一種の死の本能でもあると推量できる。
*。
男と女が一生懸命になるほど、愛が交わせなくなる。
何でもない時はうまく行くが、
真剣になると閉じこもってしまう。
これは一種の死の本能だろう。
*。
これを脱出するのが、世界空間の恋愛だろう。
人は不動点を作れる。
この中に男女の不動点がある。
そこでの恋愛には、愛憎並存がない。
*。
今企業内人間関係は、死に体である。
死の本能を掴んでいる。
世界空間を駆け抜ける状態にない。
これが日本人の閉塞感と心の闇だ。
*。
日本の国自体死に体だ。
いじめなど死の本能の世界だ。
過度免疫に乱れている。
*。
偉い人の言いなりになる。
これは人が死んでいることだ。
*。
人が死に体で生きている。
これが過度免疫だ。
即ち、国家が絶対で、人はその言いなりになれ。
これが過剰免疫現象だ。
*。
人が奴隷化し、家畜化している。
この種の経済発展に、何の意味があろうか。
そういう発想がない。
それが過剰免疫だ。
即ち、認識論がない。
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日本人の世界は死に体の世界だ。
生きていながら死んでいる。
これが死に体世界だ。
*。
何時までも免疫していればいいのではない。
これを脱出した相対論系だ。
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