2009年7月24日金曜日

the nation is a nation

The problem of the nation
A national problem is substituted for a national problem, and it touches and is one finger dull in the nation reducing to the problem of the mind, leaving the contradiction of the nation loose, and making the people start some trouble, and.

Thus, the nation is an eternity and delusion [saseru].
This is a Hideyoshi fundamentalism.

Hideyoshi set an eternal life here.
Japan doesn't die as for Hideyoshi even if dying.

*。
It is possible to vomit in the contradiction of Japan, that is, Aum Supreme Truth religious cult, phantom killer, and bullying killing, they are killed, and the contradiction of Japan, that is, national fundamentalism is bypassed.

Thus, Japan assumes that it is absolutely correct, and completely wrong the one against it.

*。
That is, Japan is completely wrong, and it ..problem.. is not absolutely done.

The completeness of Japan is an imperfection of Japan, and it is completely concealed.

The imperfection of Japan is concealed to the completeness of Japan.
That is, it is assumed to be a self-responsibility to assume the affirmative of Japan the denial of Japan.

*。
If kinematic pair [**] equation is taken, this trick is obvious.
There are neither this trick nor solved logic in Japan.

*。
The kinematic pair of complete in Japan is imperfect of Japan.

Then, the imperfection of Japan is substituted secretly in case of the completeness of Japan.
And, it is assumed that it is people's responsibilities that maintain the completeness of Japan.

Imperfect cannot rub, replace complete by this, and this trick be read.

*。
That is, affirming the self-denial becomes a Japanese self-responsibility.
The denial rubs, replaces the affirmative, and only the affirmative disappears.

If kinematic pair [**] equation is understood, this substituting is not approved.

However, the human race is also similar if it says so.

国家の問題を、
心の問題に還元し、
国家の矛盾を野放しし、
国民に事件を起こさせ、
国家問題を国民問題にすり替え、
国家に指一本触れさえない。

かくして国家は永遠と妄想させる。
これが秀吉原理主義だ。

秀吉は、ここに永遠の命を設定した。
秀吉死しても、日本は死なず。

   *。
日本の矛盾、即ち、オウム真理教や通り魔やいじめ殺しに吐き出せ、
彼らを殺し、日本の矛盾、即ち、国家原理主義をバイパスする。

かくして日本は絶対に正しいのであり、
それに逆らうものが完全に間違っているとする。

*。
即ち、日本は完全に間違っていて、それを絶対に問題にさせない。

日本の完全性は、日本の不完全性であり、
それを完全に隠蔽する。

日本の不完全性を日本の完全性に隠蔽する。
即ち、日本の否定を、日本の肯定とすることを自己責任とするのだ。

*。
このトリックは、対偶恒等式を取れば一目瞭然だ。
日本にはこのトリックと解く論理がない。

    *。
日本の完全の対偶は、日本の不完全だ。

そこで日本の不完全性は、日本の完全性だと摩り替える。
そして日本の完全性を維持するのは、国民の責任だとする。

これで不完全が完全と摩り替わり、このトリックを読めない。

*。
即ち、自己否定を肯定することは、日本人の自己責任となる。
否定は肯定と摩り替わり、肯定しか見えなくなる。

対偶恒等式が分かっていれば、このすり替えは成立しない。

だがそういえば、人類も同じようである。

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