The exclusion historical view is [**] about a national fundamentalism and exists.
The nation is absolutely correct, and the opposed one is completely assumed to be a mistake.
The ecology historical view starts suffering in all people, and establishing a good society there.
All are correct, and here
Both are not pleased, and both suffer.
*。
The kinematic pair of pleasure is suffering, and the kinematic pair of suffering becomes pleased from kinematic pair [**] equation to be brief.
*。
If beautiful Japan is established, it becomes painful Japan.
In the Dainichi this empire, people overflowed in pleasure, and did villainy as an expression of pleasure.
That is, happiness was a murder-robbery.
*。
However, if the oppressed one takes great, that is, the intersecting parallel lines, it will take the invariant of the world space here.
Pleasure is requested from outskirts of suffering here.
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Japan fell into the Asperger syndrome.
That is, the lie was made serious, and the funny story was believed.
The comment that had been concealed there was not able to be read.
*。
The inside and outside was separated, and it was swallowed to it.
That is, the lie was made serious.
The lie was not able to receive, and to read it is false the truth in the back.
There was no mind that American psychology meant.
My and others' differences were not admitted, and it was assumed the same in all Japanese.
This is Aspergar syndrome.
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The criminal roughly has something with this kind of symptom.
That is, the lie cannot be made serious, and it be done with the joke.
This might be used, and the person who makes the person a criminal be a government.
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The Japanese believes the lie of the government, and is made to do the crime.
Wasn't it a murder of the human race several ten million person by the Japanese?
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This was done as pleasure.
The comment on the back was not able to be read.
The real intention cannot be read there.
There is Asperger syndrome induced only to the pleasure.
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That is, the relation between happiness and the homicide was not able to be read.
That is, the lie was believed, and the comparison talk was told seriously.
This is a first person impulse.
*。
To go out of the first person impulse
Diversity should be able to be understood.
That is, it is necessary to reach the intersecting parallel lines.
*。
It is relativism, and the indeterminacy principle.
It is possible to say here, these theories are absolutely self-identities of contradiction.
Relativism and the indeterminacy principle are the same though it is contradicted.
Person's intellect there reaches it.
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It has a four-dimensional space as wave motion of five dimension space.
A four-dimensional space is a position.
The wave motion has extended to five dimension space.
The whole at the position of five dimension space is a four-dimensional space.
*。
The world cannot be understood from a four-dimensional space.
A four-dimensional space was parallel lines that did not intersect.
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There are an identity theory and a dualism.
The body is a position, and the momentum is a mind.
And, it is structure of the indeterminacy principle in the body and the mind.
It cannot be understood that this is not a mind-body dualism.
*。
The world is coming off the immunity principle to the diversity of ecosystems now.
It matches ..both.. and the translation that is the world space.
排除史観は国家原理主義の謂いであり、
国家が絶対に正しく、反対するものは完全に誤りとする。
生態史観は、人々皆で苦しみ、そこにいい社会を作ろうとする。
ここでは皆が正しく、
喜びを共にするのでなく、苦しみを共にする。
*。
簡単に言えば、対偶恒等式から、
喜びの対偶は、苦しみであり、
苦しみの対偶は、喜びとなる。
*。
美しい日本を作ろうとすれば、苦しい日本となる。
大日本帝国では、人々は喜びに溢れ、
喜びの表現として、極悪をやった。
即ち、幸福は強盗殺人であった。
*。
だがここで、虐げられたものは幸いであり、
即ち、交わる平行線を取れば、
それは世界空間の不変式を取る事になる。
ここでは苦しみの果てに、喜びを求める。
*。
日本はAsperger 症候群に陥った。
即ち、ウソを本気にし、笑い話を真に受けた。
そこに隠されたコメントを読めなかった。
*。
表裏を分離し、それに呑み込まれた。
即ち、ウソを本気にした。
ウソはウソと受け取り、その裏の真実を読めなかった。
アメリカ心理学のいう心がなかった。
自分と他人の違いを認めず、日本人皆同じとした。
これがAspergar症候群だ。
*。
大体犯罪者には、この種の症状を持ったものがいる。
即ち、ウソを本気にし、それが冗談と出来ない。
これを使って、人を犯罪者にする人がお上かも知れない。
*。
日本人は、お上のウソを真に受け、犯罪をやらされている。
それが日本人による人類数千万人の殺害ではなかったか。
*。
これを喜びとしてやった。
その裏のコメントを読めなかった。
そこには真意を読めず、
その喜びにだけに感応するAsperger症候群がある。
*。
即ち、幸福と殺人の関係が読めなかった。
即ち、ウソを真に受け、例え話を本気にした。
これが一人称衝動だ。
*。
一人称衝動を出るには、
多様性を理解できなければならない。
即ち、交わる平行線に到達しなければならない。
*。
それが相対論であり、不確定性原理である。
ここからいえることは、これらの理論は、
絶対矛盾の自己同一性だ。
相対論と不確定性原理は、矛盾しているが、同じだ。
それには、人の知性がそこの到達しなければならない。
*。
それは五次元空間の波動として、四次元空間があるのだ。
四次元空間は、位置であり、
その波動が五次元空間に広がっている。
五次元空間の位置の総体が、四次元空間だ。
*。
四次元空間では、世界は理解できない。
四次元空間は、交わらない平行線だったのだ。
*。
心身一元論と二元論がある。
体は位置であり、その運動量が心だ。
そして体と心に不確定性原理が成り立つ。
これは心身二元論でないと理解できない。
*。
今世界は、免疫原理から、生態系の多様性に抜けつつある。
両者合わせて世界空間である訳だ。
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