It lives in the death.
Viktor Frankl experienced in Auschwitz.
The death is and contradiction is made the same absolutely with the life.
There is the world where the life and the death become fixed points though this is not obtained by the reality of the desire.
It might be "Adventure not feared" that develops it.
In ancient times of Japan, it was called a life that the body integrated with the soul.
Because it is a death besides, modern people are ..death.. alive.
Richness is here.
It is obtained because of substitution with the death.
Becoming rich was a ceremony of the death.
*。
This is not to live in the death.
It lives in the ceremony of the death.
That is, it lives in the explosive power.
That is, it is a way of life to emanate the human race.
*。
The human race was finally opened from the ceremony of the death.
The stop of the life of the emanation, that is, carrying over theory is done.
The human race makes the world of the negative feedback here, and it is a festival of the life.
*。
The human race was devoting its time to acting of hypocritical and cheating.
It was a ceremony of the death it, bullying me, self-contempt, and it was self-destruction Sadamu.
*。
It was assumed to be a self-responsibility to live in the man denial.
This was true colors of the ceremony of the death, and the trick was finally deciphered.
It is a renormalization theory of ..length.. [no] in the morning.
死を生きる、
ビクトール・フランクルはアウシュビッツで体験した。
生と死の絶対矛盾が同一化する世界空間点がある。
これは欲望の現実では得られないが、
生と死が不動点になる世界がある。
それを展開する「恐れなき冒険」であろう。
日本の古代では、身体と魂が一体化することを生といっていた。
それ以外は死であるから、
現代人は死を生きている。
ここには豊かさがある。
それは死との引き換えで得られる。
豊かになることは、死の儀式であった。
*。
これは死を生きることではない。
死の儀式を生きることだ。
即ち、爆発力を生きる、
即ち、人類を発散させる生き方だ。
*。
人類は遂に死の儀式から開放される事となった。
発散の生を止め、即ち、くりこみ理論をやるのだ。
ここに人類は負帰還の世界を作り、それが生の祭典だ。
*。
人類は偽善と欺瞞の演技に明け暮れていた。
それが死の儀式であり、
自分いじめであり、
自己蔑視であり、
自己破壊定だった。
*。
人間否定を生きることを、自己責任としていた。
これが死の儀式の正体であり、
遂にそのトリックが解読された。
それが朝永のくりこみ理論だ。
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