Japan exists as nothing between self-identities of the life and the death.
Hikaru-genji is the world of life.
Murasakinoue on the world of the death .
The world of the death is the world of senses and humanity.
The world of the life is the world of the mind and the soul.
The Tale of Genji was divided as beautifully as this.
*。
Japan consists during the life and the death.
It exists, and that is, it is an empty body, and a midair.
Part in which it is whole
It is ..essence.. phenomenon.
It might be a kind of nothing.
There is ecology also in nothing.
It seem to be from nothing complete to the zilch of the imitation.
*。
The world of life named the world of death named government Japan and cool Japan.
The person who swings between these is serious.
The identity of damage and harm appears.
It shakes all, and it is swallowed to the world of the death.
It will not die in vain if there is love at that time.
Then, it is what.
It might be useless death.
The dog also has love.
This will not be called nothing.
Division is not gradually understood.
*。
Let's stop such cheating.
In the world of the physiology and the spirit, there is an indeterminacy principle.
The physiology is a physiology.
The world made mental is the world space that is not the physiology.
That is, it is the world not provided for by the physiology.
It finally reached the world of the life at last by this.
Is the life good for the physiology when saying it not is?
A free physiology phenomenon was recognized.
There were many people who defended this physiology and threw away the soul.
*。
The soul is not confirmed and measured by the physiology.
This is an indeterminacy principle.
*。
The soul and the mind are fixed points, and it is not confirmed to the physiology.
The world has finally come into view well.
*。
It is a mind and body including the soul and the mind.
Though there is such the world, too
In the industrial activity, the indeterminacy principle works, and it doesn't exist if it curettes it.
It has been understood that an industrial space and the world space are different.
It was confirmed by the indeterminacy principle.
It was made the same, and neoliberalism appeared.
It is a trick of the self-actualization to which it assumes the self-denial to be a self-affirmative.
This is distinguished through kinematic pair [**] equation of a structural intellect.
*。
The human race can escape finally to the world of the life.
It is the world where it eats negative entropy.
It has eaten positive entropy up to now.
It disjointed, and it was ..disappearing world.. alive.
日本は生と死の自己同一性の間の無として存在する。
光源氏は死の世界、紫の上は生の世界。
死の世界は官能と人情の世界だ。
生の世界は心と魂の世界だ。
源氏物語は、これほどきれいに分けてあった。
*。
日本は生と死の間に成立する。
即ち、無であり空体であり、中空だ。
全体なき部分、
それは本質なき現象だ。
それも無の一種なのだろう。
無にも生態があり、
完全な無から、偽の無まであるようだ。
*。
お上日本という死の世界と、クール・ジャパンという生の世界。
この間で揺れ動く人は大変だ。
被害と加害の同一性が現れる。
皆で揺れて、死の世界に呑み込まれる。
そのとき愛があれば、無駄死にではない。
では何だ。
犬死にかも知れない。
犬にも愛がある。
これは無とは言うまい。
だんだん分けが分からなくなってくる。
*。
こんなごまかしは止めよう。
生理と精神の世界に、不確定性原理がある。
生理は生理であり、
精神化した世界は生理でない世界空間だ。
即ち、生理で規定されない世界だ。
これでやっと生の世界にたどり着いた。
生理には命はないと、言ったらいいのだろうか。
ただの生理現象を認識した。
この生理を守って魂を捨てる人が大勢いた。
*。
魂は生理に確認・測定されない。
これが不確定性原理だ。
*。
魂や心は、不動点であり、生理には確認されない。
やっと世界が良く見えてきた。
*。
魂や心を含めて心身だ。
そういう世界もあるが、
産業活動では、不確定性原理が働き、そうはならない。
産業空間と世界空間は違うことが分かった。
それは不確定性原理で、確認された。
それを同一化して、新自由主義が現れた。
それが自己否定を自己肯定とする自己実現のトリックだ。
これは構造知性の対偶恒等式で見分けられる。
*。
いよいよ人類は、生の世界に脱出できる。
それは負のエントロピーを食べる世界だ。
今までは正のエントロピーを食べ、
ばらばらになり、消滅する世界を生きていた。
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