Should the library put only the fashion thing?
Then, everyone understands should not.
However, it puts it away and.
The world of the adventurer who did not know fear to be a daily life person divided.
If this is put in the blog, it becomes the same.
The art of the knowledge arrangement not done so was needed.
The workaday world and non-workaday world divided.
The intellect is not in order.
*。
The world has already been reformed.
The world of a new intellect is opened, and the reality doesn't catch up with it.
*。
The frequency is put in daily life and the intellect, and the parting is put in these though it proposed by this blog.
This cannot be done.
*。
Why
It is because being not able to do it is specialization.
Fear of [takotsubo] appears by specialization.
*。
Nobody leads the specialist to this world.
The software that was the other day caused major issues.
Software no use was developed.
Old soft one was good.
*。
There was no meta specialist who led the specialist.
This problem has occurred where.
*。
The fatal accident commodity is not endless though commodities of variety are created.
*。
Even the medicine is so.
The current medicine aims at all sick annihilation.
*。
It is said that the medicine made a new sickness even if it does away with the sickness.
This is a malpractice.
The medical error entered whether it was a cause of person's death how many.
*。
This means the idea changed.
The medicine ..sickness.. annihilated became a medicine that destroyed man.
*。
This is an immunity theory.
That is, the sickness is excluded and the medicine that excludes the foreign body excludes my sickness in the foreign body very much.
This is a parallel lines theory.
*。
This medicine has not passed any longer.
The medicine that parallel lines intersects was needed.
The medicine without parallel lines was needed.
*。
That is, the medicine that did not exclude oneself was needed.
The current medicine excluded oneself.
*。
That is, I and I needed and this was needed an intersecting medicine and many goods of ..drinking.. [akina].
The medicine that did not exclude me was needed.
*。
It has developed into theory of relativity that I acquaint oneself with me as the commodity with various medicines.
*。
It was not or changed into the medicine as the medicine only had to be alive.
It changed into the medicine that coexisted in the sickness.
The medicine that excluded the sickness excluded oneself.
*。
All the worlds changed so.
The fundamentalism excluded me.
Then, coexistence with the commodity changed because killed neither medicine nor consumption commodity were killed, too.
*。
The relativism world was opened from the world where environmental problems not killed and this I acquainted oneself with me as environmental problems, and it was opened from the immunity theory that killed the person at the same time.
It is the world of biodiversity.
*。
The new world where it ate negative entropy here was opened.
図書館は流行物だけを置くべきか。
それではいけないことは誰でも分かっている。
だがそうしてしまう。
日常生活者と恐れを知らぬ冒険者の世界が分かれた。
これをブログに入れると同じになる。
そうしない知識整理術が必要になった。
日常世界と非日常世界が分かれた。
その知性が整わない。
*。
もう既に、世界の改革は行われた。
新しい知性の世界が開かれ、それに現実が追いつかない。
*。
このブログで提案したが、
日常と知性に周波数を入れて、
これらに分け目を入れる。
これが出来ないのだ。
*。
何故か。
それが出来ないことが、専門化だったからだ。
専門化するほど、蛸壺の恐怖が表れる。
*。
この世界に専門家をリードする人がいないのだ。
この間もあるソフトが大変な問題を起こした。
使い物にならないソフトを開発した。
昔のソフトの方が良かったのだ。
*。
専門家をリードするメタ専門家がいなかった。
この問題はどこででも起きている。
*。
いろいろの商品が創造されるが、
死亡事故商品が後を絶たない。
*。
医学だってそうだ。
今の医学は、あらゆる病気の殲滅を狙っている。
*。
医学は病気をなくそうと、新しい病気を作ったと言われることだ。
これが医療事故だ。
人の死因の何番目かに、医療ミスが入った。
*。
これは考え方が変わったことを意味する。
病気を全滅する医学は、人間を破壊する医学となった。
*。
これが免疫理論だ。
即ち、病気を異物排除する医学は、
何と自分の病気を異物排除しているのだ。
これが平行線理論だ。
*。
もうこの医学は通用しない。
平行線が交わる医学が必要になった。
平行線のない医学が必要になった。
*。
即ち、自分自身を排除しない医学が必要になった。
今の医学は、自分自身を排除していたのだ。
*。
即ち、自分と自分が交わる医学や幾多の商品、
これが必要になった!
自分を排除しない医学が必要になった。
*。
医学もいろいろな商品も、
自分と自分が交わる、
相対性理論に発展した。
*。
医学も生きていればいいじゃないか医学に変わった。
病気と共存する医学に変わった。
病気を排除する医学は、自分自身の排除していた。
*。
あらゆる世界がこう変わった。
原理主義は、自分を排除していた!
殺す医学や消費商品も、
殺されないことで、
すると商品との共存も変わった。
*。
環境問題に殺されない環境問題、
この自分と自分が交わる世界から、
相対論世界が開かれ、
同時に、人を殺す免疫理論から開放された!
それが生物多様性の世界だ。
*。
ここに負のエントロピーを食べる新世界が開かれた。
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