All of we are enabled to exchange it.
It is all thoroughly built to understand at once then though is alive ....person.. respectively...
When everyone is the same, it becomes it.
There is no difference of goodness there or badness.
*。
Then, can the person bullied why do?
The much more, very do the overwork person where it dies and the person and such a difference to which it dies of hunger become it?
Everyone before long attaches to the same death.
*。
Then, what is it that in the process to the death with the difference?
This is weasel [gokkoninaru].
It is Zeno's arrow.
Everyone only has to be going to stop the life.
*。
Then, alive is the temporary one.
It is a mirage.
Isn't this a Buddhism?
*。
However, there is a clear problem, too.
There is a problem that every person suffers.
It becomes a way of life that passes by in it.
*。
The problem cannot be solved.
However, can it suffer in everyone, it be divided, and the problem be given.
*。
This is a Godel problem.
It is possible to solve and to solve it surely.
However, it is possible to suffer in everyone.
Isn't this a human nature?
*。
This might be Cain, be an Abel problem, and be the problem of Job to which it assumes everything to be god's problem, and the more believes in, the more the hardship is given.
*。
It is possible to come and the Godel problem exactly.
It is [**ru] in the depth according to doing if it tries to solve it.
*。
Then, how should I do?
Here, when it is great, the oppressed one becomes it.
The soul appears there when not afflicting it any further.
Then, all the souls are made the self-same.
*。
Contradiction is absolutely made the self-same here.
Man is back to the drawing board when coming here very much.
Man's starting point
This state of drawing
That is, it is in the renormalization theory of ..length.. [no] in the morning.
The one started here is great.
That is, the oppressed one is great.
It was able to meet man's soul.
*。
It is understood here that the [kurikomi] ..long in the morning.. theory is a problem of man's original family name.
To start from the state of carrying over was to have started from person's soul.
*。
That is, the light of the life lights up there as for the state of the negative feedback.
Let's start here.
This is man's starting point.
すべての自分が、交換可能であるとする。
すると直ちに分かるのは、
人はそれぞれを生きているが、
皆同じに成型される。
誰も同じであるとなる。
そこにはいいとか悪いとかの違いはない。
*。
それでは、何故いじめられる人ができるのか。
まして、過労死される人や餓死される人や、
そういう違いはどうなるんだろう。
やがて皆同じ死につく。
*。
では死ぬまでのプロセスに違いがあるのはどういうことか。
これはイタチごっこになる。
ゼノンの矢だ。
皆人生止まっていることにすればよい。
*。
すると生きていることは、仮初のものだ。
蜃気楼だ。
これは仏教ではないか。
*。
だがはっきりしている問題もある。
人が誰もが苦しむ問題がある。
それを素通りする生き方になる。
*。
その問題は解決できない。
だがその問題を皆で苦しみ、
それを分け与えることもできる。
*。
これがゲーデル問題だ。
解くことも解かないこともできない。
だが皆で苦しむことはできる。
これが人間性ではないか。
*。
これがカインとアベル問題だろうし、
すべて神の問題とし、
信仰すればするほど、苦難を与えられるヨブの問題でもあろう。
*。
これ正にゲーデル問題だ。
解こうとすればするほど、深みに嵌る。
*。
ではどうすればいいのか。
ここで、虐げられたものは幸いであるとなる。
これ以上苦しめない時、そこに魂が現れる。
こうなると、すべての魂は自己同一化する!
*。
ここに絶対矛盾は自己同一化する。
何とここに来ると、人間が振り出しに戻る。
人間の原点は、
この振り出し状態、
即ち、朝永のくりこみ理論にある。
ここからはじめるものは、幸いである。
即ち、虐げられたものは幸いである。
人間の霊に出会えた!
*。
朝永がくりこみ理論は人間の本姓の問題だといったことがここで分かる。
くりこみ状態からはじめることは、
人の魂から始まることであった!
*。
即ち、負帰還状態となると、
そこには命の灯が灯る。
ここからはじめよう。
これが人間の原点だ。
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