In government Japan, the death is the world where the foreign body is excluded as for the life.
That is, the life is a possibility of the death that it is not possible to exist.
It finds it with Japan with the death.
There are people who burn to this.
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The Nazism and Dainichi this empires might have been ..death instinct.. alive.
Stalinism might have been a death instinct.
Democracy was not a death instinct.
However, it seems to have moved the instinct of evil.
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The change of power of Japan might be management of the death instinct.
Hideyoshi → Ieyasu → Meiji Restoration → Dainichi this empire etc.
The death becomes eternal if it does so.
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Then, a Japanese life-span extension might be making of suffering. eternal
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However, there is cool Japan as the kinematic pair.
Then, the world of the death and the world of the life become total of one.
That is, it exists.
Isn't this Japanese algebra?
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It ..[su-].. appears in the world, and it disappears with [su-].
Will this be a Japanese ideal?
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In one of nothing, the death and the one are the lives, and match and are zilches.
Will it be those' who disappear in Japan?
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Isn't this a self-identification of contradiction at all?
In the renormalization theory, it disappears when disappearing when something is done and appearing again.
It is similar to rebuilding the house.
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Isn't this an eternal negative feedback?
That is, the human race is made a fireball in the negative feedback.
The eternal light lights up by this.
There is an eternity there.
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The positive feedback is a death, the life is made there when the negative feedback is put, and the eternity is born there.
This might be [purugojin] thought.
The eternity made from the death and the life is there.
This eats negative entropy.
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The self-identification and the carrying over theory are unitedly understood from this.
That is, it is Japanese ninja's methodology.
お上日本は死が生を異物排除する世界である。
即ち、生は死の存在不可能という可能性である。
日本とは、死ぬことと見つけたり。
これに燃える人々がいる。
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ナチズムや大日本帝国は、死の本能を生きていたのではないか。
スターリン主義も死の本能だったのではないか。
民主主義は、死の本能ではなかった。
だが悪の本能を発動したようだ。
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日本の政権交代は、死の本能の遣り繰りかも知れない。
秀吉→家康→明治維新→大日本帝国…。
こうすると死は永遠となる。
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すると日本人の長寿化は、苦しみの永遠化かも知れない。
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だがその対偶として、クール・ジャパンがある。
すると死の世界と生の世界が、合わせて一つとなる。
即ち、無である。
これが日本代数ではないか。
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世の中にスーッと現れ、スーッと消える。
これが日本理想なんだろうか。
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無の片方は死、その片方は生、合わせて無。
日本の消え方のなのだろうか。
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これが絶対矛盾の自己同一化ではないか。
くりこみ理論では、何かをやっては消え、
そして再び現れては消える。
家の建て替えと同じようだ。
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これが永遠の負帰還ではないか。
即ち、人類を負帰還の中の火の玉とする。
これで永遠の灯が灯る。
そこには永遠がある。
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正帰還は死であり、負帰還を入れるとそこに生が作られ、
そこに永遠が生まれる。
これがプルゴジン思想であろう。
死と生から作られる永遠がそこにある。
これが負のエントロピーを食べることだ。
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これで自己同一化とくりこみ理論が、統一的に理解される。
即ち、日本忍者の方法論だ。
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