The Buddhism and the Confucian method
Are not you good feelings even if the person is killed in the next?
The person has the reality.
Isn't it a problem to make this a situation that a lot of people agree?
*。
Parallel lines intersects as this.
That is, it might be a useless problem in the method of immunity.
The person crushes each other and is alive.
*。
The person kills one another.
Survived what obtains power.
This is a way of life in the place and the second GDP1 place of the United States and Japan.
*。
The human nature is requested from not killing the weak.
This doesn't fall satisfactorily, and not live in the others exclusion.
*。
About person's way of life, isn't this an optimality?
*。
It made in such a way of life in various places, and we of variety occasionally make myself as an intersection of the movement in the world.
*。
Both have the difference of the approach.
How is the human nature expressed?
How are person's good feelings expressed?
*。
Diversity that exceeds the immunity world is here.
It becomes the fixed point of the movement in the world from the self-actualization.
Person's existence time-space changed.
*。
All men are correct.
There is diversity on that.
It is [moiru] of [ninarumo] in the grass in case of being though becomes a lion.
*。
As for this, the time-space is different.
There is the diversity world where it was exceeded though the person is approved to the immunity time-space.
The ecosystem is approved here.
The soul entered.
*。
The person consists of the time-spaces of variety.
If he or she understands this, not only immunity can be understood, and the person exceed the fundamentalism that is the paraphrase.
*。
The enemy of the fundamentalism is a fundamentalism, and [**] callus is a problem in this trap.
A national fundamentalism and this that exceeded the fundamentalism were enemy's true colors.
*。
The fundamentalism and it to crush a national fundamentalism might have been parrots.
If it knew the renormalization theory, that is, reset theory, the nation and the parrot were kinematic pair symmetry.
It was taking [hara] [unoha] national fundamentalism.
*。
This is an invariant of the world space movement theory.
仏教・儒教の方法は、
隣で人が殺されても、いい気持ちでいることではないか。
人には現実があり、
これを多くの人が賛成する事態にすることが問題ではないか。
*。
これは平行線が交わる、
即ち免疫の方法ではどうにもならない問題だろう。
人は互いに潰し合って生きている。
*。
人が殺し合いをやって、
生き残ったものが、権勢を手に入れる。
これがアメリカや日本のGDP一位や二位の生き方だ。
*。
弱者を殺さないことに人間性を求める。
これは自己満足に落ちず、他者排除を生きない。
*。
これが人の生き方の、最適性ではないか。
*。
こういう生き方には、いろんなところで作った、
いろいろの自分が、
世界運動の交点として、自分を作ることがある。
*。
両者には、行き方の違いがある。
人間性をどう表現するか。
人のいい気持ちをどう表現するか。
*。
ここには免疫世界を超えた多様性がある。
自己実現から、世界運動の不動点になる。
人の存在時空が変わった。
*。
すべての人間が正しい。
その上で、多様性がある。
ライオンになるもののいれば、草にになるものもいる。
*。
これは時空が違う。
免疫時空に人は成立するが、
それを超えた多様性世界がある。
ここに生態系は成立する。
魂が入った状態だ。
*。
人はいろいろの時空から成り立つ。
これが分かれば、人は免疫だけでないことが分かり、
その言い換えである原理主義を超えられる。
*。
原理主義の敵は原理主義であり、
この罠に嵌ったことが問題だ。
原理主義を超えた国家原理主義、
これが敵の正体であった。
*。
国家原理主義を潰す原理主義、
それがオウムであったろう。
くりこみ理論、即ち、リセット理論を知れば、
国家もオウムも、対偶対称であった。
取っ払うのは国家原理主義であった。
*。
これが世界空間運動理論の不変式だ。
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