Democracy domestic animal and capitalism slave.
It closes only in the place where such a word is heard.
Thus, the reality corresponding to this word can be done.
The public assistance is applied for.
The applicant is made exhausted, it is not allowed to apply, and it is made to receive.
An innocent person is caught as a criminal.
It detains for a long time, the character is dismantled, the will is made to be lost, and it is made to say, to put into the state, and to confess.
This is a change to the slave and a change to the domestic animal.
It is a method of making the person the slave and a domestic animal by using slave or domestic animal's word.
So as not to fall into this slave and the state of the domestic animal, it is accustomed to this word.
That is, immunity is applied.
That is, the mechanism not becoming the slave and a domestic animal is made.
Then, the god, morality, and etiquette :.
It is understood that it was a device that makes the person the slave and a domestic animal.
*。
It doesn't become it for the unpleasantness the person.
Thus, an unpleasant act goes unmentioned, and an unpleasant society is established.
It is unpleasantly violated if there is no unpleasant immunity.
This is a world of the present.
*。
Let's become good feelings without the unpleasantness.
The unpleasantness is defended by evil and violence.
Evil and violence are strengthened when good feelings are requested, it is assumed it is unavoidable because the purpose of it is good feelings, is concealed evil and violence, and evil and violence are justified in exchange for good feelings.
That is, good feelings are evil and violence.
It doesn't become it so if there is unpleasant immunity.
*。
If there is no unpleasant immunity if it is skilled in these three stage theories, it is understood that democracy is person's device of the change to the domestic animal, and capitalism is person's device of the change to the slave.
The god, love, morality, and the justice indeed :.
It becomes evil and violence under the fundamentalism conceited.
*。
So that the person is a person
It is necessary to have immunity in bad feelings.
This adhered automatically at the great antiquity.
At that time, neither the religion nor morality might have been the evil.
It is necessary to have the intention and, now, to put unpleasant immunity.
It is a brute it, a devil it, hungry demon phenomenon of good people who not are it and were able to do, and a satan hell.
It is understood that good feelings were satan's cakes.
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My flare bomb poured the shower of the rainbow on the world also this time.
The one that this shower was taken will wake up from deep sleep.
The god must have the glory.
民主主義家畜、資本主義奴隷。
こういう言葉を聞くだけで引けてしまう。
かくしてこの言葉に対応する現実が出来てしまう。
生活保護を申請する、
申請者を疲れ果てさせ、申請もさせず、引き取らせる。
無実の人を犯人として捕まえる。
長時間拘留し、人格を解体し、意志をなくさせ、
言いなり状態にして、自白させる。
これが奴隷化や家畜化だ。
それは奴隷とか家畜とかの言葉を使わせないことで、
人を奴隷や家畜にする方法だ。
この奴隷や家畜状態に陥らぬためには、
この言葉に慣れていることだ。
即ち、免疫をつける。
即ち、奴隷や家畜にならない仕組みを作ることだ。
すると神や道徳やエチケットが、
人を奴隷や家畜にする装置であったことが分かる!
*。
人を不愉快にしてはならない。
かくして不愉快な行為がまかり通り、不愉快な社会が作られる。
不愉快免疫がないと、不愉快に犯される。
これが現代世界だ。
*。
不愉快のないいい気持ちになろう。
不愉快は悪と暴力で守られる。
いい気持ちを求めると、
悪と暴力が強化され、
それはいい気持ちのためだから止むを得ないとし、
悪と暴力が隠蔽され、
いい気持ちと引き換えに、
悪と暴力が正当化される。
即ち、いい気持ちは悪と暴力である。
不愉快免疫があればこうはならない。
*。
この三段階理論に習熟すれば、
不愉快免疫がなければ、
民主主義は人の家畜化装置であり、
資本主義は人の奴隷化装置であることが分かる。
実に神や愛、道徳や正義が、
いい気分原理主義の下では、悪と暴力になる!
*。
人が人であるためには、
悪い気持ちに免疫を持たねばならない!
大昔は、これが自動的に付いた。
そのときは宗教や道徳は悪ではなかったろう。
今や不愉快免疫を意思をもって付けねばならない。
それがなくて出来たいい人たちの、
畜生・鬼畜・餓鬼現象であり、
悪魔地獄だ。
いい気持ちは悪魔のお菓子であったことが分かる。
**。
今回もまた我が照明弾は、世界に虹のシャワーを浴びせた。
このシャワーを浴びたものは、深い眠りから覚めるであろう。
神に栄光あれ。
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