2011年1月25日火曜日

suffering endure=endure evil

I am myself.
That is, I am my automorphism map.
That is, I am resistance of the world.

The ego is in such a characteristic.
It is a reason that doesn't arrive at the human nature even if fiddling with egos how many.

*。
It is to endure evil when the way of life that endures me is done.

In enduring my suffering, it is a self-killing.
It is the world of the homicide.

*。
The human nature is not here.
The self doesn't acquaint himself with others.

The human nature is approved to all of people's intersections.
It is logic of the subject to kill it.

*。
It is a start of cannibalism to kill me.

The selfless is killing of me.
The Buddhism is the homicide world.
It is person's making to the corpse.

*。
The training of the Buddhism is to kill me.
It is a funeral Buddhism.

*。
It is true colors of the closed loop.
This is a cooped-up feeling.

My suffering is endured and it gets it.
It is to endure killing the person.
This difference is not recognized.

*。
Thus, the pleasure with the Japanese becomes pleased with the homicide.

This is a Japanese withdrawal.
Japanese are in the suicidal impulse and the homicidal impulse.

It finds it with the death.

*。
Dying is Japanese aesthetics in the selfless.
Then, the selfless is what.

Die for the world.
This is only because of the homicide.

*。
The Japanese doesn't understand this is an automorphism map.
It is because of the brute.

It is Murasaki Shikibu who kills the hero of The Tale of Genji.

*。
Live in the young person in the Pacific War anyway, and there is a person who says so and died.

Do not die for the country, and live for the country.

*。
There is what to die for the country only because of the homicide.
Is to make them die of hunger as for such a life it?

*。
The selfless is a homicide.

The selfless and the homicide are kinematic pair symmetry.
The selfless and the homicide are automorphism maps.

*。
Enduring suffering and living are the homicides of I, others, and the society.
It is a homicide to endure suffering.

It slips out this withdrawal.
It doesn't stay indoors in the cooped-up feeling.
This is young person's withdrawal.
It is not to become a murderer.
It stays indoors from the homicide.

*。
Reverse-automorphism map
Kinematic pair symmetry is reversed to desirable one by this.

If the automorphism map is not understood, this cannot be understood.
When it is brute, it is not possible to be likely to do.
This is a sinking phenomenon of Japan.

It is this age now.

自分は自分である。
即ち、自分は自分の自己同型写像である。
即ち、自分は世界の抵抗である。

自我はこういう特性にある。
幾ら自我をいじくっても、人間性には至らない道理だ。

     *。
自分に耐える生き方をすると、それは悪に耐えることにある。

自分の苦しみに耐えることは、それは自己殺しである。
それは殺人の世界だ。

*。
ここに人間性はない。
自己と他者が、交わらない。

人間性はあらゆる人の交点に成立する。
それを殺すのが主体の論理だ。

*。
自分を殺すことは、カニバリズムの始まりだ。

無私は自分殺しだ。
仏教は殺人世界だ。
人の死体化だ。

      *。
仏教の修行は、自分を殺すことだ。
それが葬式仏教だ。

*。
それがクローズド・ループの正体だ。
これが閉塞感でもある。

自分の苦しみに耐ええる。
それは人を殺すことに耐えることでもある。
この違いを認識しない。

*。
かくして日本人の喜びは、殺人の喜びとなる。

これが日本人の引きこもりだ。
日本人は自殺衝動、殺人衝動にある。

武士道とは、死ぬこととみつけたり。

         *。
無私に死ぬことが日本美学である。
では無私とはなんだ。

世の中のために死ぬこと。
これは殺人でしかない。

*。
日本人はこれが自己同型写像であることが分からない。
それは理性がないからだ。

源氏物語の主人公を殺してしまう紫式部だ。

*。
太平洋戦争中も、若者にとにかく生きろ、
そういって死んだ人がいる。

国のために死ぬのでなく、国のために生きろ。

*。
国のために死ぬことは、殺人でしかない。
そういう命を餓死させたいいのか。

     *。
無私とは殺人である。

無私と殺人は、対偶対称である。
無私と殺人は、自己同型写像である。

*。
苦しみに耐えて生きることは、自分と他者や社会の殺人である。
苦しみに耐えることは、殺人である。

この引きこもりを抜け出る。
閉塞感に引きこもらない。
これが若者の引きこもりである。
それは殺人者にならないことだ。
殺人から引きこもる!

     *。
逆自己同型写像、
これで対偶対称を好ましい方に逆転する。

自己同型写像が分からないとこれは理解できない。
理性がないと出来ないことがある!
これが日本の沈没現象だ。

今はこのご時勢だ。

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