2009年12月25日金曜日

the words are Deathworld

The Godel's incompleteness theorem is an observational equipment of the world of the life.

The world of the death the word, sentences, the remark theories, and the statements, and to make it to sentences are to write the life by the death.

The life cannot be indeed written.
The life is a possibility of cannot existence and present existing.
The present existence is a procedure that cannot exist and makes the life.

The present existence is the world of the death.
The world that became a word is the world of the death.
That is, the death is a possibility of cannot existence and present existing.

*。
The person expresses the life from the world of the death.
It is sentences.

The decision sentence, literature, and the politics and economics are the worlds of the death.
This is essence of the description.
The life cannot be described.

The lock and the cartoon are records of the life.
Even if the life is reproduced from the record, it is the world of the death.
However, it is a stage where the life ties to the death.

Stage = stage was able to be done between the death and the life.
It is the world where the life is seen.

*。
Heidegger's present existence is a stage theory.
This is a new way of life.
However, it is not a life.

It is the sense [suru] world as for the life.
It is a lock and a cartoon.

*。
The decision sentence, literature, and politics and economy
It is necessary to reproduce the life from the world of the death.

Be for the life to exist and it to be able to do.
The life is reproduced on the stage.

*。
In the decision sentence, literature, and politics and economy, life and a lot of people are reproduced stages.

There should be a life ahead of that.

The life is sent to the spectator as the life acts.
The lock and the cartoon are to send the life to the spectator.

*。
The decision sentence and literature are to send the life to the spectator.

Politics and economy are to reproduce the life in the stage.
The person participates in the stage.

*。
There should be a life ahead of that.

It is a structure of The Tale of Genji.
It is a record of the life.

There is a life, and is a record.
The person experiences it.

*。
The decision sentence, literature, politics, and economy are the delusions without the life.

This became modern people's graveyards.
It can do nothing but die there.

The present age is ..death.. alive.

*。
This kills powerlessness by power and lives.

That is, even if the nation is wrong, it is correct, and even if he or she is correct, the people the wrong worlds.

This is essence of the world of the death.
As a result of the affirmative of the denial, the fault of the life and the death occurred.

*。
It lived in the delusion at the present age.
Exclusion is done there though it is denied.
This is evidence of the delusion.

This is a bullying society, and victim and assailant's self-identifications.

Everyone is bullied, and it is a victim and it is an assailant.
It takes if it will not be bullied and it enters.
It is a self-identification phenomenon of this bullying and bullying.
It is an affirmative of the denial.

This is a characteristic of the world where the life was lost.

*。
All modern people are dead.

It is a Japanese ninja road where this is upset.

ゲーデルの不完全性定理は生の世界の観測装置である。

言葉や文章や言説、ステートメントは死の世界であり、
文章にすることは、生を死で書くことである。

実に生そのものは書けない。
生は現存在を存在不可能にする可能性である。
現存在は、生を存在不可能にする手続きだ。

現存在は、死の世界である。
言葉になった世界は、死の世界である。
即ち、死は現存在を存在不可能にする可能性だ。

*。
人は生を死の世界から表現する。
それが文章である。

判決文も文学も、政治経済も、死の世界である。
これが記述の本質だ。
生は記述できない。

ロックや漫画は、生を記録したものである。
その記録から生を再現しても、それは死の世界である。
だが生と死を繋ぐ舞台である。

死と生の間に、舞台=ステージが出来た。
生を見る世界だ。

    *。
ハイデガーの現存在は、ステージ論である。
これは新しい生き方だ。
だが生そのものではない。

生を感覚する世界だ。
それがロックやマンガだ。

*。
判決文も文学も、政治や経済も、
死の世界から、生を再現しなくてはならない。

それは生があって出来ることだ。
その生を、舞台上に、再現する。

*。
判決文も文学も、政治や経済も、
生と多数の人が、再現する舞台である。

その前に生がなければならない。

その生を演技して、観客にその生を届けるのだ。
ロックや漫画は、生そのものを、観客に届けることだ。

   *。
判決文や文学は、生を観客に届けることだ。

政治や経済は、生を舞台で再現することだ。
その舞台に人が参加する。

*。
その前に生がなければならない。

それは源氏物語の構造である。
それは命を記録したものだ。

命があって、記録がある。
それを人は体験する。

     *。
命のない、判決文や文学、政治や経済は妄想である。

これが現代人の墓場となった。
そこには死しかない。

現代は死を生きている。

*。
これが権力が無力を殺して生きることだ。

即ち、国家は間違っていても正しく、国民は正しくても間違っている世界だ。

これが死の世界の本質だ。
否定の肯定の結果、生と死の取り違えが起きた。

      *。
現代は、妄想を生きたのだ。
そこではそれを否定するものの排除が行われる。
これが妄想の証拠だ。

これがいじめ社会であり、
被害者と加害者の自己同一化だ。

誰もがいじめられ、被害者で加害者だ。
いじめられまいと取り入る。
これがいじめることといじめられることの自己同一化現象だ。
それは否定の肯定だ。

これは生を失った世界の特性だ。

*。
現代人は皆死んでいる。

これをひっくり返す日本忍者道だ。

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