2009年12月14日月曜日

Japanese preciseness is Asperger's disorder

It has harmony and when it is honorable, the Japan destruction is done.

Shotokutaishi's "Harmony" functioned like this.

The kinematic pair of harmony is destruction.
It was a falling trap in Japan that did not think about the paradox.

Harmony and destruction were the kinematic pairs, and the paradoxes.

*。
I do not understand to Japan what there is by you.

Only the paradox is a mirror that sees me.
I reflect there.

Japan saw beautiful Japan there.
It is frenzy rather than narcissism.

*。
Japan is an organization that doesn't see me.
That is, it doesn't think independently.

It tries to make me others, to see, and want to praise it by me.

It is an Asperger's syndrome that makes the compliment serious.
The compliment, the funny story, and the joke are made serious.
It takes it with contempt if bantered.

*。
It cannot be recognized that I and others are in a word different.
That is, there is no mind.

It is named a mind.

The recognition of the knocking at the wrong door goes out here.
That is, the affirmative of the self-denial is assumed to be a self-responsibility.

*。
Shotokutaishi fell into this paradox.

The affirmative of the denial of Japan was assumed to be a responsibility of the state.

The lie was made serious.
Thus, it tells a lie seriously.
It is Japanese and is serious.

*。
The Japanese was a liar, and the Japanese said.

The Japanese doesn't understand the difference of the floor type of the lie.
That is, it is an Asperger's syndrome.

*。
The Asperger's syndrome is a confusion phenomenon of the floor type.

The denial and the affirmative of Japan become same ranks.
That is, it doesn't know the difference of the floor type.

*。
That is, the Japanese is frenzy and a crime.
The difference is not understood.

*。
Honesty, obedience, and the scrupulosity and seriousness were Japanese Asperger's syndromes.

That is, it was frenzy that did not know the paradox.

和をもって日本破壊を尊しとなす。

聖徳太子の「和」は、このように機能した。

和の対偶は、破壊である。
それはパラドックスを考えない日本の陥った罠だった。

和と破壊は、対偶であり、パラドックスであった。

   *。
日本は自分が何やっているか理解できない。

パラドックスこそは自分を見る鏡だ。
そこに自分が写る。

日本はそこに美しい日本を見た。
それはナルシシズムというより、狂気だ。

*。
日本は自分が見えない組織だ。
即ち、自分で考えない。

自分を他人をとして見ようとし、しかも褒めさせたがる。

お世辞を本気にするアスペルガー症候群だ。
お世辞や笑い話や冗談を本気にする。
冷やかされれば、侮蔑と取る。

*。
つまり自分と他人が違うことが認識できない。
即ち、心がないのだ。

それを心と名付ける。

ここにお門違いの認識が出る。
即ち、自己否定の肯定を自己責任とする。

     *。
聖徳太子は、このパラドックスに陥った。

日本の否定の肯定を国家責任とした。

嘘を本気にした。
かくして本気で嘘をつく。
それが日本人の本気だ。

*。
日本人は嘘つきだ、日本人がいった。

嘘の階型の違いが、日本人は分からない。
即ち、アスペルガー症候群だ。

      *。
アスペルガー症候群は、階型の混乱現象だ。

日本の否定と肯定が、同列になる。
即ち、階型の違いを知らない。

*。
即ち、日本人は狂気と犯罪である。
その違いが分からない。

*。
日本人の正直と素直、几帳面と真面目は、
アスペルガー症候群であった。

即ち、パラドックスを知らない狂気であった。

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