2009年12月14日月曜日

I do it if I say that I do it

This equivalent isomorph sentence is taken, and it is done to want to do.

The person was a hot-rodder my wanting to drive recklessly by all means.

When I come to make love, I rape.
The person was a hardened offender of the rape.

*。
When I say that I will do, I do.

Will the person who conceives it like this be straight?

*。
It becomes the effect of the delusion if ..sentence.. acting by the Godel's incompleteness theorem.

Because it is execution of the delusion, opposite is excluded.
That is, it does decisively.

*。
Japan burns to such a conception.

The Japanese got to the calm involving cruelty.
Japan : it is to draw out this involved cruelty by it.
Then, it burns intensely.

It is understood that it is a race in Japan who burns to a bad leader.

Japan burnt to the Japanese military.
It was cruelly ignited to always conceal it.

*。
I do not say the lie.

This stately lie is a demand in a Japanese mind.

*。
It cruelly ignited it as concealed in a Japanese interior.

To agitate the Japanese
It is understood to draw out the cruelty always concealed.

*。
If it is not a lie, it can be written though it might be a lie by the same sentences.

This is a Godel's incompleteness theorem.

That is, whether it is a lie or not a lie cannot be proven by the sentences.

However, it is obvious whether it is a lie when the reality is seen.

*。
The Japanese who reacts only to sentences is an Asperger's syndrome.

Thus, it fingers in feelings and it is turned.
It doesn't have the resistance power to this.

It is said it is pure ..this feelings...
That is, this is frenzy.

There is not common sense that it doesn't have conscientious the good sense there either either.

*。
Frenzy in mind
This might be Japanese cruelty.

It blazes up if it is stimulated only by its being concealed.

This is a Japanese brute.

*。
The leader in Japan is an arsonist to this cruelty.

It is necessary to see through frenzy, and the crime this.

This can be done, and the Japanese becomes a member in the world.

この等価同型文を取る、
やりたいことはやります。

私はどうしても暴走したい、
従ってその人は暴走族であった。

私はセックスしたくなったら、強姦でもやります。
そのひとは強姦の常習犯であった。

    *。
私はやるといったらやります。

このような発想をする人はまともなのだろうか。

*。
ゲーデルの不完全性定理で文章を行動すれば、妄想の実効となる。

妄想の実行だから、反対は排除する。
即ち、断固とやる。

*。
このような発想に日本が燃える。

日本人は、穏やかさの中に残酷が内包されていた。
日本はこの内包された残酷を引き出すことだから。
すると激しく燃えるのだ。

日本では悪い指導者に燃える民族であることが分かる。

日本軍部に日本は燃えた。
日頃隠していた残酷に火が付いた。

    *。
私は嘘は申しません。

この堂々たる嘘は、日本人の心の中の要求だ。

*。
日本人の奥に隠していた残酷に火をつけた。

日本人を扇動するには、
日頃隠していた残酷をひきだすことであることが分かる。

*。
嘘だろうが嘘でなかろうと、それは同じ文章で書ける。

これはゲーデルの不完全性定理だ!

即ち、嘘であるか嘘でないか、その文章で証明できない!

だが現実を見ると、嘘かどうかは一目瞭然だ。

     *。
文章だけに反応する日本人は、アスペルガー症候群だ。

かくして気持ちの中を弄くり回される。
これへの抵抗力がない。

これを気持ちへの純粋という。
即ち、これが狂気だ。

そこには良心良識もない常識もない。

*。
心の中の狂気、
これが日本人の残酷さだろう。

それが隠されるだけで、刺激されれば燃え上がる。

これが日本人の畜生性だ。

        *。
日本の指導者は、この残酷への放火犯だ。

これは狂気であり、犯罪であることを見抜かなければならない。

これが出来て、日本人は世界の一員となる。

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