2009年11月29日日曜日

human is child

Only the delusion possibilities of sentences are features of sentences.
The phenomenon is written by using sentences.
The delusion shadows it here.
It is a metagalaxy scanning that excludes this.

*。
The metaphor is a delusion.
When this corresponds to the phenomenon, it becomes a true dream.

The novel is use of the delusion.
Consideration is destroyed when badly using it.

All things in nature of destroyed consideration.
Only a sense of well-being here and the throb are stories.

*。
Let's think about fear of the story.
Let's think about fear of Hideyoshi's sandals legend.

The person is made impressed, and the denial of the person's character, that is, the person's denial is made to be affirmed.

Impression, love, the sense of well-being, and the throb feeling are affirmatives of the denial of the person.

*。
The trap of the paradox is bet me, and the person is strangled.

This is moving true colors.

*。
The Japanese doesn't know fear of this paradox.

The paradox is person's neck hanging tool.
It is a suicide that it is there.
It commits suicide happily and pleasantly.

*。
Let's think about the Dainichi this empire.
Or, let's think the Liberal-Democratic Party empire.

It was a happy suicide.

*。
The Japanese doesn't know this process.
That is, the death instinct has clung.

The tuning to the happiness of a happy suicide.
The suicide is not seen.

*。
The kinematic pair of happiness is a suicide.
A good thing alone doesn't occur to the reality.

Thinking about all processes is kinematic pair [**] equation.

The cause and effect is not thought [iitokodake] [mi].

*。
The Japanese is still a child.
[Iitoko] [tori] is done.

Thinking all processes is an adult.
Such a person is not in government Japan.

*。
The Japanese doesn't see me.
That is, it is a child.

*。
The child race also came to the limit.
Time when it grew up came.

All processes are seen.
Cause and effect is matched and seen.
The kinematic pair is regarded.

*。
The human race was a child so much when seeing.

The envirommental destruction was not thought, and it indulged to pleasure.
It played without doing the clean-up and it turned.

*。
As for the developing country, I want you to know the ineptitude of this advanced country.

As for pollution, they are made to be going to arrange it later.

*。
The human race was a child.

It is time when it has already grown up.

War [gokko] and homicide [gokko] ended.

*。
An adult principle is to understand sentences and indeterminacy principles of the phenomenon.
It thinks about this world through kinematic pair [**] equation.

文章の妄想可能性こそ、文章の特徴だ。
文章を使って、現象を書く。
ここに妄想が付きまとう、
これを排除するのは、全宇宙スキャニングである。

*。
メタファーは妄想である。
これが現象と対応した時、正夢となる。

小説は妄想の利用である。
悪く使うと、意識を破壊する。

破壊された意識の森羅万象性。
ここの幸福感と躍動性こそ、物語だ。

     *。
物語の恐ろしさを考えよう。
秀吉の草履伝説の恐ろしさを考えよう。

人を感動させて、その人の人格を否定し、
即ち、人の否定を肯定させる。

感動や愛や幸福感や躍動感は、その人の否定の肯定だ。

*。
自分をパラドックスの罠に賭け、
その人を絞め殺すのだ。

これが感動の正体である。

*。
日本人はこのパラドックスの恐ろしさを知らない。

パラドックスは人の首吊り道具だ。
そこにあるのは、自殺だ。
楽しく愉快に自殺するのだ。

   *。
大日本帝国を考えよう。
あるいは自民党帝国と考えよう。

それは楽しい自殺であった。

*。
日本人はこのプロセスを知らない。
即ち、死の本能に取り付かれている。

楽しい自殺の、楽しさにチューニングしている。
自殺が見えない。

*。
楽しさの対偶は自殺だ。
現実はいい事だけ起きるのではない。

全プロセスを考えることが、対偶恒等式だ。

いいとこだけ見て、その因果を考えない。

   *。
日本人はまだ子供だ。
いいとこ取りをしている。

全プロセスと考えるのが大人だ。
そういう人がお上日本にいない。

*。
日本人は自分が見えない。
即ち、子供だ。

*。
子供民族も限界に来た。
大人になる時となった。

全プロセスを見る。
因果を合わせ見る。
対偶を考える。

   *。
そこまで見ると、人類も子供だった!

環境破壊を考えず、快楽に耽った。
後片づけをしないで、遊びまわった。

*。
発展途上国は、この先進国の愚かさを知ってほしい。

公害は後で整理させられる。

*。
人類は子供だった。

もう大人になる時期だ。

戦争ごっこや殺人ごっこは終わった!

*。
大人原理は、文章と現象の不確定性原理を理解することだ。
対偶恒等式で現世を考えることだ。

0 件のコメント: