2009年11月24日火曜日

grade of the speech

There is a grade in the intellect.
It is an independence intellect and a dependence intellect.

The intellect with the autonomy and the intelligence that depended on it were identified.

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This selection is done as for media now.

The independence intellect is a professional, and the dependence intellect is a mass.

Speech that combines the knowledge of variety is the second intellect.
As for this, it is necessary, and this sells.
It is because of useful a lot for the person.

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The first intellect is thought, and creativity and the originality are necessary.

This was not necessarily science and it became it.
It is because the mass also follows to this.

This is an intellectual transformation in the world.

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The first speech was needed in the world now.
It is the first elephant limit speech.

It is not sales but thought is a problem.

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A lot of people today need this.

It negatively returns to the selling speech.
That is, speech that drops sales is necessary.

It is not useful speech but it is necessary by all means speech.
This is lost.

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It is not an explanation but it is creativity.

Sleep doesn't come for these two kinds of speech to be distinguished.

The disregard of this grade is failure phenomena of speech.

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It became large accumulation of small articles in the effect of a long tail because the difference of B class was not put out to A class, and it became speech with B class class speech of best-seller in that.

It is an alibi that drops creativity.

*。
Only the selling speech is an alibi of B class.

The market fell by this.
It is an affirmative phenomenon of the self-denial.

知性にグレードがある。
自立知性と依存知性だ。

自主性を持った知性とそれに依存する知能が、識別された。

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今メディアは、この選抜が行われている。

自立知性がプロであり、依存知性はマスである。

いろいろの知識を組み合わせた言論は、二次知性だ。
これは必要だし、この方が売れる。
多くに人に役立つからだ。

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一次知性は、思想であり、創造性とオリジナリティーが必要だ。

これは学術とは限らなくなった。
マスもこれに追随するからだ。

これが世界の知的変容だ。

     *。
今世界は、一次言論が必要になった。
第一象限言論だ。

売れ行きでなく、思想が問題だ。

*。
今の多くの人がこれを必要としている。

売れる言論に負帰還する、
即ち、売り上げを落とす言論が必要だ。

役立つ言論でなく、どうしても必要な言論だ。
これがなくなってしまった。

  *。
解説でなく、創造性だ。

この二種の言論は、区別されねがならない。

このグレードの無視が、言論の崩壊現象だ。

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言論にA級にB級の違いを出さないから、
ロングテール効果で、
小物の大集積となり、
その中のベストセラーというB級階級言論となった。

それは創造性を落としたアリバイだ。

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売れる言論こそは、B級のアリバイだ!

これで市場が下がった。
自己否定の肯定現象だ。

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