2009年10月18日日曜日

pathology of innocence death penalty

It ..innocent capital punishment.. is : by there is pathology.
It settles down and not being possible to live quietly show there.

It gets one's heart rate up, and a strange state of tension is brought.
That is, the death from overwork syndrome is caused.

However, it is consideration of the Japanese.
If the moon is not seen, the moon cannot be understood from the consideration that not is.

*。
The Japanese doesn't have the spirit of the truth search.
That is, there is no consideration of objective, universal validity.

The consideration of the Japanese is Japanese emotion various bodies.

*。
Japanese emotion various bodies
It consists of the three-phase circuit of the phenomenon of word-emotion-reality.

It is a sandwich structure where the emotion was inserted between the word and the reality.
It is [korega] [itamashii].

*。
When it shows the reality through the emotion, it is not a reality and the reality to which the reality is modulated becomes it.

This is a clever thing, and the world cannot be recognized.

*。
The pathology of the confession shouts examination [**], and the snarl becomes true then, and the reality is excluded.

It is angry as not grovelling to shouting and, in addition, calls.
It becomes impossible to permit it unrelenting.

The nation is ruled by this.

*。
It was a war for the Pacific Ocean.

The world cannot be permitted not to grovel to Japan.
It cannot be permitted that the world is not under Japan's thumb.

And, it tried to slash the other party to death.

*。
The emotion becomes the subject of Japan and examination [**].
That is, there is the moon of can being able the looking cry and is no moon.

The problem becomes the problem of the pasteboard dump.
That is, the Japanese is a brute.

*。
An objective, universal validity is not here.

*。
The Pacific War was a fight over objectivity and the pasteboard dump.

The result is annihilation of the pasteboard dump.

However, it investigates with the pasteboard dump, and there is no objectivity.
It is Japanese administration of justice that it passes.

*。
That is, the criminal may not be a criminal.

The body of examination [**] knows this to be frenzy.

*。
It doesn't pass if it haves one's own way like the pasteboard dump.
It is a government nation that can force it.

It is only a body that remains there.

Thus, the other party is made [bokoboko].
That is, the other party is killed.

*。
Only the homicide is true of Japan.

Japan is a homicide, and Japanese happiness becomes a homicide.

It is true of Japan where this is shown through kinematic pair [**] equation.

無実死刑が病理あることは、
そこには静かな落ち着いて暮らすことが出来ないことが示す。

それが心拍数を上げ、異様な緊張状態をもたらす。
即ち、過労死症候群を起す。

だが日本人の意識である、
月を見なければ月はない意識からは理解出来ない。

  *。
先ず日本人には、真理探究の精神がない。
即ち、客観的普遍妥当性という意識がない。

日本人の持つ意識は、日本情緒多様体である。

*。
日本情緒多様体は、
言葉-情緒-現実の現象の三相からなる。

言葉と現実の間に、情緒が挿入されたサンドイッチ構造だ。
これが言霊であったりする。

*。
現実を情緒を通して現すと、現実が変調される
現実が現実でなくなる。

これは優れた点であると同時に、世界認識が出来ないことになる。

    *。
自白の病理は、調べ官を怒鳴らせ、
すると怒鳴り声が真実となり、
現実が排除される。

怒鳴ったことに、ひれ伏さないと、怒り更に呼ぶ。
言いなりにならないことが、許せなくなる。

これで国家が支配される。

*。
それが太平洋用戦争でもあった。

世界が日本にひれ伏さないことが許せないのだ。
世界が日本の言いなりにならないことが許せないのだ。

それで相手を切り殺そうとした。

     *。
情緒が日本や調べ官の主体となる。
即ち、月を見なけれが月はない。

問題が面子の問題になってしまう。
即ち、日本人は畜生だ。

*。
ここに客観的普遍妥当性はない。

*。
太平洋戦争は客観と面子の争いだった。

結果は面子の全滅だ。

だが捜査は面子でやっていて、客観性はない。
それが通るのが、日本司法だ!

*。
即ち、犯人は犯人でなくてもよい。

これが狂気であることは、調べ官の体が知っている。

    *。
面子や意地を通せば、通らない。
それを無理強いできるお上国家だ。

そこに残るのは、体だけだ。

かくして相手をボコボコにする。
即ち、相手を殺すのだ!

*。
殺人だけが日本の真実だ。

日本は殺人であり、日本人の幸福は殺人となる。

これが対偶恒等式で示される日本の真実だ。

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