2009年10月20日火曜日

human being manifold

The Japanese is uniting its umbilical cord with a Japanese womb.
That is, this is an antiworld, and an anti-human nature.
The human nature is not here.

*。
These are Japanese emotion manifold=various bodies.
Mother has integrated with the becoming it emotion.
There is no human sympathy with others.

This is a humanity appearance.
This is a Japanese brute.
It is gentle to humanity, and cruel in anti-humanity.

*。
It is mere egoism though is the world refusal shutting to the humanity appearance up and this, and shuts itself up to the soul seemingly.

*。
It to deny the world, and to affirm the world.

That is, it is a self-identification of the geniality and cruelty.

*。
Contradiction is absolutely made the self-same.
These are uniting of the umbilical cords.
This is a brute.
This is a dipole structure.

*。
It becomes a monopole when giving birth from the dipole structure, and it is possible to correspond to the world.

*。
Japan tries to change everything to Japan.
It is not to be able to do.

Cooperation and the loyalty to Japan become the nonconformisms to the world.
This is just egoism.

It is not to be formed the self.
Self-awareness are negated.
That is, all become the same Japanese.

*。
It becomes the Japanese only of following to the strong man here.
There is no immunity that refuses the strong man.

This responds to the fact of my not thinking.

The self-insistence is not, and becomes it only according to the strong man.

*。
This is a dipole structure, and the brute.

*。
Japan should give birth from the dipole.

This is human race and man's worlds.

The Japanese is not changing to the human race.
It is in the state that cannot be humanized.

*。
Israel might be in such a state, too.

The umbilical cord doesn't cut to them.

That is, it is in egoism.
It is egoism on which it self-insists for them.

The world doesn't accept them.

*。
Russia and the United States are in the state, too.

*。
In these various worlds, the world might be good if it lives very.

There is a difference in the evolutionary step.
This is man diversity.

*。
A national fundamentalism conflicts with the man principle.

There will be only admitting the difference of the principle.

Compulsion and this of a national fundamentalism of the man principle are problems.

*。
It can have human various bodies.
There are races of variety there.

*。
If you think about the case of Japan
It is coexistence of the umbilical cord uniting and the independence uniting.

*。
The problem is that the umbilical cord uniting doesn't admit becoming independent.

Violence spreads here.
As for the umbilical cord uniting, diversity is not admitted in the world.
It cannot be prohibited.

*。
Man and the human race should receive such violence.

Violence is accepted, and it is not defeated by it.

This is man and a human race.

*。
Safety is a compass, a giro, and doesn't have the one.

This is directionality of the vector.

This is a way of life of the first dimension.

*。
The third dimension of the symmetry is the world of killing one another and the accomplishment each other.

This is a world of today.

日本人は日本子宮と臍の緒結合している。
即ち、これは反世界であり、反人間性である。
ここには人間性は無い。

   *。
これが日本情緒多様体である。
母なる情緒と一体化している。
他者に対する人間的共感性はない。

これが人情世間体である。
これが日本人の畜生性だ。
人情には優しく、反人情には残酷だ。

   *。
人情世間体への閉じこもり、
これは世界拒否であり、
一見魂への閉じこもりのようだが、
単なるエゴイズムである。

*。
それは世界を否定して、世界を肯定することだ。

即ち、優しさと残酷の自己同一化だ。

*。
絶対矛盾を自己同一化している。
これが臍の緒結合だ。
これが畜生性だ。
これがダイポール構造だ。

    *。
ダイポール構造から出産するとき、
モノポールとなり、世界と対応出来る。

*。
日本はすべてを日本化しようとする。
それは出来ないことだ。

日本への協調や忠誠は、世界への非協調となる。
これはエゴイズムに他ならない。

それは自己が形成されていないことだ。
自己形成を否認することだ。
即ち、皆同じ日本人となる。

*。
ここに強者に唯従うだけの日本人となる。
強者を拒否する免疫はない。

これは自分で考えないことに対応する。

自己主張はなく、強者に従うだけとなる。

*。
これがダイポール構造であり、畜生性だ。

    *。
日本はダイポールから出産せねばならない。

これが人類や人間の世界だ。

日本人は人類化していない。
人間化不能状態にある。

*。
イスラエルもこのような状態にあるのだろう。

彼らも臍の緒が切れていない。

即ち、エゴイズムにある。
彼らの場合は、自己主張するエゴイズムだ。

世界は彼らを受け入れない。

*。
ロシアやアメリカもその状態にある。

     *。
この多様な世界で、世界はどう生きたらいいのだろう。

進化段階に違いがある。
これが人間多様性だ。

*。
国家原理主義と人間主義が対立する。

原理の違いを認めるしかあるまい。

人間主義の国家原理主義への強要、これが問題だ。

*。
人間多様体ができて、
そこにいろいろの民族がいる。

    *。
日本の場合を考えれば、
臍の緒結合と自立結合の共存だ。

*。
問題は臍の緒結合が、自立を認めないことだ。

ここに暴力がはびこる。
臍の緒結合は、世界に多様性を認めない。
それを禁止することも出来ない。

    *。
人間や人類は、このような暴力を受けねばならない。

暴力を受け入れ、それに負かされないことだ。

これが人間や人類であることだ!

*。
安全は、羅針盤やジャイロであり、そのものはない。

これがベクトルの方向性だ。

これが第一次元の生き方だ。

*。
その対称の第三次元は、殺し合いや果たし合いの世界だ。

これが現代の世界だ。

0 件のコメント: