2009年10月11日日曜日

are war and death penalty violence?

Isn't it violence or violence to defend the country by the war and the capital punishment?
Nothing but one correctly here, it is violence.

It is no contradiction to do the war and the capital punishment to defend the country.
However, it is not proven.
Because it is contradiction = violence.

*。
The war and the capital punishment that defends the country are permitted and are the barrel violence.

Violence that defends the country is violence, and not violence.
This is a paradox, and a double bind.

*。
How when making it to violence that defends the person here?
It is legitimate self-defense.

*。
Condition reflective violence is not made violence.
It is not said violence.

Condition reflective violence doesn't become paradoxical.
Or, the paradox is pierced.

When administration of justice judges this, it becomes amusing.

*。
Administration of justice is a afterwit, and because this is settled to administration of justice, it becomes amusing.
National [noyari] [hanadai] is approved here.

After before administration of justice and administration of justice, it is necessary to distinguish.

*。
The paradox that administration of justice made here is confirmed.
This is a quibble.
The nation ruled a state by this.

This was a cooped-up feeling, the sense of alienation, and the darkness of mind was made.

*。
Only excessive administration of justice was assumed to be a principle of the nation.

A national ruining that defended national order here was born.

*。
The nation doesn't relate to the condition reflection.

*。
There are a suppressed things in people's voices.

It will disappear, the nation appear, and it be awful more.
It is excessive use of the nation.

Thus, an innocent capital punishment prevails.

*。
The kinematic pair of excessive use of the nation understands it is an innocent capital punishment.

It is a cause to have left full powers to the nation.
The nation became bullying killing organization.
This is an elite character.

The people were left doing to the elite, and the affirmative of the self-denial was assumed to be a self-responsibility.

*。
The world has overset.

There are the people and is no nation but there is a nation and there is a person.

This is a national fundamentalism.

*。
That is, it is correct, and the people are wrong though the country is mistaking though he or she is correct.

That is, the affirmative of the self-denial of the people is a national responsibility, and the affirmative of the self-denial of the nation is a responsibility of the state.

*。
The people have been twisted with the nation.

It is because the people do not intersect with the nation by one point.

戦争や死刑で国を守るとは、暴力か暴力でないか。
ここで唯一つ正しいことは、それは暴力であることだ。

国を守るために、戦争や死刑をすることは、無矛盾である。
だがそれは証明されない。
それは矛盾=暴力だから。

*。
国を守る戦争や死刑は許されたる暴力だ。

国を守る暴力は暴力であって、暴力でない。
これはパラドックスであって、ダブルバインドだ。

*。
ここで人を守る暴力とするとどうか。
正当防衛である。

  *。
条件反射的暴力は、暴力とされない。
暴力ともいわれない。

条件反射的暴力はパラドックスにならない。
或いはパラドックスを打ち抜いている。

これを司法が判断すると、おかしくなる。

*。
司法は後知恵であり、これを司法に収束するからおかしくなる。
ここに国家のやり放題が成立する。

司法以前と司法以後の区別が必要だ。

*。
ここに司法が作ったパラドックスが確認される。
これは屁理屈だ。
これで国家が国家を支配した。

これが閉塞感であり、疎外感であり、心の闇を作った。

*。
過剰司法こそは、国家の原理とされた。

ここに国家秩序を守る国家荒らしが生まれた。

*。
条件反射に、国家は関係しない。

  *。
国民の声で、抑える物事がある。

それが消え、国家が現れ、余計ひどいことになった。
国家の過剰使用だ。

かく無実死刑が横行する。

*。
国家の過剰使用の対偶は、無実死刑であることが分かる。

国家に全権を任せたことが原因だ。
国家はいじめ殺し機関となった。
これがエリート性だ。

国民がやることを、エリートに任せ、
自己否定の肯定を自己責任とした。

*。
世界はひっくり返ってしまった。

国民があって国家があるのではなく、
国家があって人がある。

これが国家原理主義だ。

   *。
即ち、国は誤っていても正しく、
国民は正しくても誤っている。

即ち、国民の自己否定の肯定が国民責任であり、
国家の自己否定の肯定が、国家責任だ。

*。
国家と国民が捩れた。

国家と国民が、一点で交わらないからだ!

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