2009年6月21日日曜日

was Buddhism beyond death?

The Buddhism and the Confucian method
Are not you good feelings even if the person is killed in the next?

The person has the reality.
Isn't it a problem to make this a situation that a lot of people agree?

*。
Parallel lines intersects as this.
That is, it might be a useless problem in the method of immunity.

The person crushes each other and is alive.

*。
The person kills one another.
Survived what obtains power.

This is a way of life in the place and the second GDP1 place of the United States and Japan.

*。
The human nature is requested from not killing the weak.

This doesn't fall satisfactorily, and not live in the others exclusion.

*。
About person's way of life, isn't this an optimality?

*。
It made in such a way of life in various places, and we of variety occasionally make myself as an intersection of the movement in the world.

*。
Both have the difference of the approach.
How is the human nature expressed?
How are person's good feelings expressed?

*。
Diversity that exceeds the immunity world is here.

It becomes the fixed point of the movement in the world from the self-actualization.
Person's existence time-space changed.

*。
All men are correct.

There is diversity on that.

It is [moiru] of [ninarumo] in the grass in case of being though becomes a lion.

*。
As for this, the time-space is different.
There is the diversity world where it was exceeded though the person is approved to the immunity time-space.

The ecosystem is approved here.
The soul entered.

*。
The person consists of the time-spaces of variety.

If he or she understands this, not only immunity can be understood, and the person exceed the fundamentalism that is the paraphrase.

*。
The enemy of the fundamentalism is a fundamentalism, and [**] callus is a problem in this trap.

A national fundamentalism and this that exceeded the fundamentalism were enemy's true colors.

*。
The fundamentalism and it to crush a national fundamentalism might have been parrots.

If it knew the renormalization theory, that is, reset theory, the nation and the parrot were kinematic pair symmetry.

It was taking [hara] [unoha] national fundamentalism.

*。
This is an invariant of the world space movement theory.
仏教・儒教の方法は、
隣で人が殺されても、いい気持ちでいることではないか。

人には現実があり、
これを多くの人が賛成する事態にすることが問題ではないか。

   *。
これは平行線が交わる、
即ち免疫の方法ではどうにもならない問題だろう。

人は互いに潰し合って生きている。

*。
人が殺し合いをやって、
生き残ったものが、権勢を手に入れる。

これがアメリカや日本のGDP一位や二位の生き方だ。

*。
弱者を殺さないことに人間性を求める。

これは自己満足に落ちず、他者排除を生きない。

*。
これが人の生き方の、最適性ではないか。

     *。
こういう生き方には、いろんなところで作った、
いろいろの自分が、
世界運動の交点として、自分を作ることがある。

*。
両者には、行き方の違いがある。
人間性をどう表現するか。
人のいい気持ちをどう表現するか。

*。
ここには免疫世界を超えた多様性がある。

自己実現から、世界運動の不動点になる。
人の存在時空が変わった。

    *。
すべての人間が正しい。

その上で、多様性がある。

ライオンになるもののいれば、草にになるものもいる。

*。
これは時空が違う。
免疫時空に人は成立するが、
それを超えた多様性世界がある。

ここに生態系は成立する。
魂が入った状態だ。

*。
人はいろいろの時空から成り立つ。

これが分かれば、人は免疫だけでないことが分かり、
その言い換えである原理主義を超えられる。

    *。
原理主義の敵は原理主義であり、
この罠に嵌ったことが問題だ。

原理主義を超えた国家原理主義、
これが敵の正体であった。

*。
国家原理主義を潰す原理主義、
それがオウムであったろう。

くりこみ理論、即ち、リセット理論を知れば、
国家もオウムも、対偶対称であった。

取っ払うのは国家原理主義であった。

*。
これが世界空間運動理論の不変式だ。

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