2009年6月14日日曜日

relativity of genntleness and brutality

It ..emotion.. lives ..Japanese.. usually.
However, it enters the world of the absolute value as soon as it touched the government.

The world of the government uses terms of law.
After that, if not suitable by one word phrase
It doesn't know, and it becomes it if it has not heard it.

*。
The world that cannot be said that it is not even in case of being appears.

It is not if not suitable by one word phrase here.
It is not if it is the one and it doesn't exist.

*。
That is, there is meanwhile no conversion.

The person is sent in non-daily life at once.
It enters the world without the daily conversation.

*。
The public assistance is applied for.
Such a talk becomes it if it has not heard it when the person in question goes.

When the specialist goes, it is accepted at once.

*。
What is different?
The reason for the specialist is that it is told that it is true by one word phrase.

*。
This is seen in the Tochigi prefectural police false criminal event.

Everything is not excluding the story that the person in question did.

*。
It is alive because of person's relations in daily life.

However, it is confined in the world without person's relations.

It doesn't understand why everyone is good.

*。
It is operated so that the nation wants to do thus.

*。
The whole of a Japanese geniality is cruelty.

If all genialities are matched, it becomes cruel.

*。
This cruelty doesn't exist in daily life.

There is only the world of the government.

If the Japanese shoulders the government, it becomes cruel.

*。
Good father also : on around the day.
What.. problem ..murder.. disappears when the government is shouldered.

*。
This is the world of the government dementia.

*。
Unbridgeable gulf in daily life and non-daily life
Is the geniality acting of hypocritical and cheating or is cruelty acting of hypocritical and cheating?

Only the world where this was made the same is the world of a Japanese first person impulse.
This is a Japanese root.

*。
That is, it is the same in the government world to hear the grig beautifully, and to kill the person.

That is, it is absolutely a self-identity of contradiction.

*。
The world is made the same by using this.

This is government ninpo.

*。
Carrying over is multiplied by the government ninpo now, and the world ..negative entropy.. is made the same.

*。
This is a Japanese strategy, and a Japanese mission.
That is, it is said the government ninpo.

The world is made and one throwing over one's shoulder and the world are made the same.

*。
It is a Japan mammoth program begun to Japan for that.

It goes out of this, and the human race ..human race.. makes it to the same.
日本人は通常、喜怒哀楽に生活する。
だがお上に触れた途端、絶対値の世界に入る。

お上の世界は法律用語を使う。
それから一言一句合っていないと、
知りません、聞いたことがありませんとなる。

     *。
在るとも無いとも言えない世界が現れる。

ここでは一言一句、合っていないと無いのである。
そのもので無いと無いのである。

*。
即ち、この間に変換は無い。

人は直ちに非日常に送り込まれる。
日常会話の無い世界に入る。

*。
生活保護を申請する。
本人が行くと、そんな話は聞いたことが無いとなる。

専門家が同伴すると、直ちに受け付けられる。

*。
何が違うのか。
専門家は一言一句正しいことを言うからだ。

    *。
栃木県警虚偽犯人事件にこれが見られる。

本人がやったという話以外、すべてが無いのである。

*。
日常は人の関わりで生きている。

だが人の関わりがない世界に、閉じ込められる。

誰もがどうしていいか分からない。

*。
こうして国家のやりたいように、操作されるのだ。

    *。
日本人の優しさの総体は、残酷さである。

すべての優しさを合わせると、残酷となる。

*。
この残酷は、日常には無い。

お上の世界だけ在る。

日本人がお上を背負うと、残酷になる。

*。
日ごろいいお父さんも、
お上を背負うと人殺しに何の問題も無くなる。

*。
これがお上認知症の世界だ。

   *。
日常と非日常の乖離、
優しさは偽善と欺瞞の演技なのか、
残酷さが偽善と欺瞞の演技なのか。

これが同一化した世界こそ、日本人の一人称衝動の世界だ。
これが日本人の根源だ。

*。
即ち、コオロギを美しく聞くことと、
人を殺すことはお上世界では同一だ。

即ち、絶対矛盾の自己同一性だ。

    *。
これを使って世界を同一化する。

これがお上忍法だ。

*。
今、お上忍法に繰り込みを掛け、
世界を負のエントロピーに同一化する。

*。
これが日本ストラテジーであり、日本ミッションだ。
即ち、お上忍法という。

世界を背負い投げ一本、世界を同一化するのだ。

*。
そのために日本に仕掛けられた日本マンモス・プログラムだ。

これを出た、人類は人類に同一化する。

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