2009年6月27日土曜日

paradox of human dignity

When the desperate parent and the child are made the best use of because the child is not allowed to die, it is a desperate parent.

Government Japan said.
Die of the good-for-nothing in the country.

Offer internal organs early and die of what became a good-for-nothing in the country.

*。
Parents who defend child
There are parents who do not want to have them die and parents who defend the child.

When making it to the Godel problem
There are parents who want to defend with parents who do not want to have the child die and the child.

Correctness by nothing but one has the soul by the person.

*。
Die of the good-for-nothing in the country of the decision of government Japan.

Then, this is a problem of the discussion.

However, it is not then in time in government Japan.
Die of the good-for-nothing in the country.

*。
Die early of the good-for-nothing in the country.

This is an idea of no contradiction.

Therefore, the no contradiction is not proven.

*。
If this is true
The one to be alive becomes be dead for the country it, too.

It might be Yasukuni.

*。
There is no paradox no contradiction or nor a world knowledge in Japan.

子供を死なせないために必死の親、
子供を生かそうと必死の親。

お上日本は言った。
国の役立たずは死ね。

国の役立たずになったものは、
臓器を早く提供して死ね。

   *。
子供を守る親、
死なせたくない親と子供を守る親がいる。

ゲーデル問題にすると、
子供を死なせたくない親と子供と守りたい親がいる。

唯一つ正しいことは、人には魂がある。

*。
お上日本の決定は、国の役立たずは死ね。

だったらこれは話し合いの問題だ。

だがお上日本では、それでは間に合わない。
国の役立たずは死ね。

    *。
国の役立たずは早く死ね。

これは無矛盾の考え方だ。

従って、その無矛盾は証明されない。

*。
もしこれが真実なら、
生きているものも、国のために死ねとなる。

それが靖国かもしれない。

*。
日本にはパラドックスや矛盾とか世界認識がない。

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