2009年6月14日日曜日

government tank kills person and advances

What meaning am I that doesn't mean the lie?

When I am Europe and America, I only have to put the hand on the Bible, and to say that I will not tell the lie.
Still, there is a guy who tells a lie, too.

*。
I speak honestly.
If the kinematic pair is taken away, I am a liar.

In a word, I am either of honesty or the liar.

*。
This old Prime Minister.
If I do not say that I do not go even if going to Yasukuni, I am the same.

Grand Poobah : in Japan.
It is possible to tell a lie without saying it not is even if deceitful.

*。
This corresponds to Godel correct by nothing but one.

It is a first person impulse to shade this off.
That is, this is an impulse, and the phenomenon that doesn't exist excluding the Japanese.

*。
That is, the Japanese can say that it doesn't attach even if attaching with the lie.

However, there are only either in the action dimension.
It cannot be done at the same time.

*。
It enters the state that cannot be said it not is here even if deceitful me.

Then, in the Godel floor type
When I am a liar, correctness by nothing but one becomes it.

This logic in Japan is ..no squid.. calm.

That is, there is vaguely a Japanese before Godel.
This is not approved.

*。
This can kill the person while beautifully hearing the grig.

*。
I do not say the lie.
I of the kinematic pair am not honest.

I am honest.
For the kinematic pair, I am a liar.

*。
This opposite angle logic is taken.
Then, when I am honestly telling a lie or false honest, I become it.

Such logic is not approved.
This is that the government tank kills the person and it advances that is.

*。
This was government logic.

There is no such world excluding Japan even if this is approved by the first person impulse logic.

*。
This is not even in Japan either.
That is, the government logic is a delusion.
私はウソは申しません、
どういう意味なんだろう。

欧米だったら、聖書に手を置いて、
私はウソは言いませんと言えばいい。
それでも嘘をつくやつもいる。

   *。
私は正直に話します。
対偶を取れば、
私は嘘つきです。

つまり、私は正直か嘘つきかのどちらかです。

*。
これも昔の総理大臣の、
私は靖国に行くとも行かないとも申しませんと同じだ。

日本では、偉い人は、
嘘つきであるとも無いとも言わずに、ウソをつけるのだ。

*。
これがゲーデルの唯一つ正しいことに相当する。

これをぼかすことが、一人称衝動だ。
即ち、これが衝動で、日本人以外に無い現象だ。

       *。
即ち、日本人はウソとつくともつかないともいえる。

だが行動次元で、どちらかしかない。
同時にそれができない。

*。
ここに、私は嘘つきであるとも無いともいえない状態となる。

するとゲーデル階型で、
唯一つ正しいことは、私は嘘つきであるとなる。

日本にはこの論理が無いから、平然としていられるのだ。

即ち、日本人はゲーデル以前のあいまいにある。
これは成立しない。

*。
これがコオロギを美しく聞きながら、人を殺せることになる。

    *。
私はウソは申しません、
その対偶は、私は正直ではありません。

私は正直です、
その対偶は、私は嘘つきです。

*。
この対角論法を取る、
すると、私は正直にウソをつく、
あるいはウソに正直ですとなる。

こんな論理は成立しない。
即ち、これはお上戦車が、人を殺して進むということだ。

*。
これがお上論法であった。

これは一人称衝動論理で成立しても、
このような世界は日本以外ない。

     *。
日本にもこれは無い。
即ち、お上論法は妄想である。

0 件のコメント: