2008年4月27日日曜日

pleasure syndrome

The strategy that maximizes pleasure
It is a strategy that minimizes solitude and the despair tolerance.

It goes out immediately by the Nash function.

*。
The Batoson method that heals me breaks the society because only he
only has to avoid it, and the person becomes arrogant.

*。
The Lane method to heal me by healing the society has the possibility
of healing me at the same time with the society.

That is, when pleased to assume my suffering suffer about the society,
it is pleased together.

*。

The structure and the law are recognized directly by the Nash function.

The Batoson method doesn't consist in this world.

It is five desires, evil passions, and the illusions.
Pleasure is requested from here.

*。
In reversing the dipole mode,
There is a possibility to take things philosophically to this
suffering, too.

The society is afflicted till then with I and others.

*。
When suffering with the weak, the society is not confused.

Feelings of the society that often do my feelings are often done.

A person embarrassed because of this also goes out.
Which confusion is good?

*。
Because the Batoson method is self-priority, it lives in friction and
generation of heat.

Mother Teresa method and crane's Hanayomehou and it is thought that
it is anywhere.

Because of effective use for generation of heat friction this idea.


快楽を最大化する戦略は、
孤独と絶望耐性を最小化する戦略である。

ナッシュ関数で直ぐに出てくる。

*。
自分を癒すベイトソン法は、
自分だけよければいいことだから、
社会を壊し、人は傲慢になる。

*。
社会を癒すことで、
自分を癒すレイン法は、
社会と自分を同時に癒す可能性がある。

即ち、社会の苦しみを自分の苦しみとし、
喜ぶ時は一緒に喜ぶ。

            *。

ナッシュ関数で、その構造と法則は直接認識される。

ベイトソン法は、現世で成り立たない。

五欲・煩悩・迷妄である。
ここに快楽を求める。

*。
ダイポール・モードの反転で、
この苦しみに悟りを開く可能性もある。

それまでは自分と他人と社会を苦しめる。

*。
弱者と共に苦しむとき、
社会を混乱させない。

自分の気持ちをよくする、
社会の気持ちをよくする。

これで困る人も出る。
どっちの混乱がいいか。

*。
ベイトソン法は自己優先だから、
摩擦と発熱を生きることだ。

マザーテレサ法や鶴の花嫁法、
どこにでもある考えだ。

この考えが摩擦と発熱の有効利用だからだ。

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