There is a part changed even if it is very bad.
There is a part not changed either.
There is a wonderful not very bad, part, too.
What do you want to say?
It is a standing position declaration of the person.
There are people who try to change the reality, and I assume that the
reality is not changed and live toward the people.
It is a problem of freedom.
The person who tries to change the reality is not separately criticized.
*。
There are people of variety, and variety is done.
There is no problem when thinking so.
However, the problem is brought up here.
The reality is very bad, and effective to the utmost for a long time
in that.
This is to actually shut itself up now now.
Then, it becomes "It is possible to come here now" syndrome.
*。
The future is not thought, and it persists now.
This is to say devotion also in the Buddhism system.
Do not attach too much importance to.
It is known that devotion destroys the self.
*。
The crystal will live in sex if it actually attaches too much
importance to, and it lives happily.
Because it is extreme, the person who does so might be a little.
However, where does power to evade such danger come?
Will to the good future
It is likely to come here.
*。
It lives now well.
Because it will be necessary to consider it in the future
Will to the good future
It is not possible to optimize it now if this is not.
However, the dream and it hopes.
This often improves present.
The future of rising in the world promotion and success story.
It was a theory after all now.
*。
It is a will to the future when the human nature and this with the futures are
good.
This was lacked in the true, the good and the beautiful and the rising in the
world promotion.
*。
The poor one is loved, and both are pleased.
The world where good man and bad man die.
Next world appears here.
This kind of pleasure is actually, and has exceeded the reality.
*。
It is the world that consists of a lot of people.
It actually becomes substance.
Isn't this a death?
The reality, next world, I, and others unite into one here.
Love one with a poor the procedure.
In this, isn't not it a reality, a reality, it very bad, and it is
not very bad but this the world of the death?
*。
The reality is assumed to be very bad.
The world warm in that is made.
It might fall one's own and satisfactorily.
People are not integrated, and it becomes independent by me one.
*。
Isn't it a noble death?
Warmth is requested there.
It is in of.
Do not it become a delusion?
It at least becomes wrapped in mystery.
*。
Such a problem will not occur if it lives in good tomorrow if it is
such a thing.
The improvement of the reality will work out good tomorrow.
劣悪でも変えられる部分はある。
変えられない部分もある。
劣悪でない素晴らしい部分もある。
何が言いたいのか。
その人の立ち位置宣言でもある。
現実を変えようとする人々がいる、
その人たちに向かって、
自分は現実を変えられないとして生きる。
それは自由の問題だ。
別に現実を変えようとする人を非難している訳ではない。
*。
いろいろの人がいて、いろいろのことをやる。
そう考えると問題はない。
だがここで問題が出る。
昔から現実は劣悪だ、
その中で精一杯生きる。
これは現在、今、現実に閉じこもることだ。
すると「今こここれ」症候群となる。
*。
未来を考えず、現在に固執する。
これは仏教系でも執着といっていることだ。
執着してはいけない。
執着が自己を破壊することは知られている。
*。
現実に執着して、楽しく生きれば、
その結晶はセックスを生きることになる。
それは極端だからそうする人は少ないだろう。
だがそういう危険を回避する力はどこから来るか。
よき未来への意志、
ここから来るのではないか。
*。
現在をよく生きる、
それには未来意識が必要なわけだ。
よき未来への意志、
これがないと現在も最適化できない。
だが夢と希望、
これは現在を良くすることが多い。
立身出世、成功物語の未来。
それはやはり現在論であった。
*。
未来のある人間性、これがよき未来への意志だ。
真善美や立身出世にはこれが欠けていた。
*。
貧しいものを愛し、喜びを共にする。
善人も悪人も往生する世界。
ここに来世が現れる。
この種の喜びは、現実にあって、現実を越えている。
*。
それは多くの人からなる世界だ。
それが現実に実体となる。
これが往生ではないか。
ここでは現実も来世も、
自分も他人も、
一つになる。
その手続きが、貧しいものを愛すること。
これは現実であって、現実でなく、
劣悪であって劣悪でなく、
これが往生の世界ではないか。
*。
現実を劣悪とし、
その中に暖かい世界を作る。
それは自分だけの満足に陥るのではないか。
人々を一体化せず、
自分一人独立する。
*。
それは高貴な死ではないか。
そこに暖かさを求める。
それはないものねだりにならないか。
妄想にならないか。
少なくとも迷宮入りする。
*。
そんなことなら、
よき明日を生きれば、
そんな問題は起きない。
よき明日は、現実の改善に成り立つ。
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