It is happy with the success.
The dipole mode is a lie and violence.
Both are icebergs of the one set and one.
The iceberg and it are human natures.
The success and happiness are taken out of the human nature.
It damages the human nature, and is a feeling of well-being as the
success as the pain and the stream blood.
*。
It is happy with the success.
The dipole mode is destruction and ruin.
Envirommental destruction and human nature ruin
The success and happiness did this by the one set.
The human nature is damaged, and it is assumed to the pain and blood the
ecstasy.
Such a thing might be done with what.
Cause of the action
And, circumstances that should be processed.
*。
Law-abiding country
The whereabouts of the human nature was not here.
Conscientious the good sense is deprived.
It became person's ..law.. absolute slave.
There is no room for living in the human nature here.
Requesting the human nature
In addition, destroy the destroyed human nature.
*。
This is reversing of the dipole mode.
The human nature seems to recover there.
However, this human nature was already a mirage.
The mirage of the human nature that not is is chased, and it runs
after this.
*。
The success and happiness are chased without bounds.
The waste matter of the human nature is gripped to the blood.
*。
It served the punishment such as the civilizations and law-abiding countrys.
The cry commotion rages here.
This might be a success and be happy pursuit.
*。
It is possible to read so by using the dipole mode theory.
It is seen a usual act if it doesn't use it.
成功と幸福、
そのダイポール・モードは、嘘と暴力。
両者はワンセット、
一つの氷山である。
氷山、それは人間性である。
人間性から成功と幸福を取り出す。
それは人間性を傷つけ、
その痛みとしての成功、
その流れる血としての幸福感。
*。
成功と幸福、
ダイポール・モードは、破壊と荒廃であった。
環境破壊と人間性荒廃、
成功と幸福はこれをワンセットでやっていた。
人間性を傷つけ、その痛みと鮮血に恍惚とする。
何でそんなことをするのだろう。
その行動の原因、
それで処理しなければならない事情。
*。
法治国家、
ここに人間性の居場所は無かった。
良心良識を剥奪され、
法という絶対者の奴隷になった。
ここに人間性を生きる余地はない。
人間性を求めることは、
壊された人間性を、更に壊すこと。
*。
これがダイポール・モードの反転。
そこに人間性が回復するように思えるのだ。
だがこの人間性は、既に蜃気楼となっていた。
無き人間性の蜃気楼を追って、
これに追いすがる。
*。
成功と幸福を際限なく追う。
その鮮血に、人間性の残滓を掴む。
*。
文明、法治国家という刑に服した。
ここに泣き騒ぎ暴れる。
これが成功と幸福追求であったのではないか。
*。
ダイポール・モード理論を使うとこう読める。
使わないと、普通の行為に見える。成功と幸福、
そのダイポール・モードは、嘘と暴力。
両者はワンセット、
一つの氷山である。
氷山、それは人間性である。
人間性から成功と幸福を取り出す。
それは人間性を傷つけ、
その痛みとしての成功、
その流れる血としての幸福感。
*。
成功と幸福、
ダイポール・モードは、破壊と荒廃であった。
環境破壊と人間性荒廃、
成功と幸福はこれをワンセットでやっていた。
人間性を傷つけ、その痛みと鮮血に恍惚とする。
何でそんなことをするのだろう。
その行動の原因、
それで処理しなければならない事情。
*。
法治国家、
ここに人間性の居場所は無かった。
良心良識を剥奪され、
法という絶対者の奴隷になった。
ここに人間性を生きる余地はない。
人間性を求めることは、
壊された人間性を、更に壊すこと。
*。
これがダイポール・モードの反転。
そこに人間性が回復するように思えるのだ。
だがこの人間性は、既に蜃気楼となっていた。
無き人間性の蜃気楼を追って、
これに追いすがる。
*。
成功と幸福を際限なく追う。
その鮮血に、人間性の残滓を掴む。
*。
文明、法治国家という刑に服した。
ここに泣き騒ぎ暴れる。
これが成功と幸福追求であったのではないか。
*。
ダイポール・モード理論を使うとこう読める。
使わないと、普通の行為に見える。成功と幸福、
そのダイポール・モードは、嘘と暴力。
両者はワンセット、
一つの氷山である。
氷山、それは人間性である。
人間性から成功と幸福を取り出す。
それは人間性を傷つけ、
その痛みとしての成功、
その流れる血としての幸福感。
*。
成功と幸福、
ダイポール・モードは、破壊と荒廃であった。
環境破壊と人間性荒廃、
成功と幸福はこれをワンセットでやっていた。
人間性を傷つけ、その痛みと鮮血に恍惚とする。
何でそんなことをするのだろう。
その行動の原因、
それで処理しなければならない事情。
*。
法治国家、
ここに人間性の居場所は無かった。
良心良識を剥奪され、
法という絶対者の奴隷になった。
ここに人間性を生きる余地はない。
人間性を求めることは、
壊された人間性を、更に壊すこと。
*。
これがダイポール・モードの反転。
そこに人間性が回復するように思えるのだ。
だがこの人間性は、既に蜃気楼となっていた。
無き人間性の蜃気楼を追って、
これに追いすがる。
*。
成功と幸福を際限なく追う。
その鮮血に、人間性の残滓を掴む。
*。
文明、法治国家という刑に服した。
ここに泣き騒ぎ暴れる。
これが成功と幸福追求であったのではないか。
*。
ダイポール・モード理論を使うとこう読める。
使わないと、普通の行為に見える。
0 件のコメント:
コメントを投稿