The fact and theory related to the man and woman and man's of The
Tale of Genji women are true.
It strictly distinguishes whether a man is a fact or is not true.
The woman accepts wholly regardless of the fact.
Then, a man : the woman.
It is foolish, daring, and it assumed it is selfish.
Then, the woman objects.
Man's story cannot be interesting.
It doesn't know a in a word interesting, happy world.
The lie is also necessary for becoming of the world the pleasantness.
*。
Four-dimensional and women are five dimensions in a man in a word.
The man and woman belongs to a different category.
Risa Randall says.
Four-dimensional is the one like the film of five dimensions.
Film ,in a word, womb.
*。
A man has been captured to the prison named the womb.
It is a prisoner in the prison named an unpleasant fact.
The prison is foolish, daring, and selfish.
Then, when you break the prison.
Result of prison breaking
Did a man in Japan become effeminate?
It is a Japanese culture.
*。
It decided to dance by unpleasant girl Imperial prince's palm.
Then, selfishness is foolishly done.
Acting of hypocritical and cheating in a word.
After all, it only has to be interesting.
Where did the fact go?
It became a setting.
*。
hikarugenji、
Mr. right souce when multiplying by the automatic translation.
This is the world of the fact.
The interesting world from which meaning was got out.
Acting of hypocritical and cheating.
*。
Applied problem.
It develops with the textbook-adoption controversy.
Let's the analogy simulate it.
There were neither a Nanjing problem nor a comfort woman problem, etc.
Only such a fact is a lie enumerating it.
This discussion works out.
However, this is the Pacific War story.
When making it to the story
The lie also considerably enjoys Detara fraudulent eyes.
Is this a difference of neither fact nor the truth?
*。
Hikarugenji is translated into Mr.light souce, and no fact.
It is not certainly a fact.
It is not such problem if it reads in the truth.
The problem is whether the story is useful.
*。
As far as that goes
The people of the textbook-adoption controversy
There might be awfully a lot of Japanese person = boys like a man.
A man doesn't stand if the comfort woman etc. are said.
The Pacific War was it.
The blasphemy of Japan doesn't permit.
It wins or it is not defeated.
*。
It is awfully daring.
Wasn't this woman's characteristic?
Is a man doing the woman or is the woman doing a man?
Labyrinth of paradox
In the problem, five dimensions and Japanese boys are four-
dimensional.
*。
Four-dimensional is the one like the film of five dimensions.
Fact of story film and there.
When the act is seen in the fact, the lie.
When the fact is seen with the act, the lie.
Mёbius and a Japanese nation in the inside and outside must look
only at the table, and when the back is seen, the fact and the truth
are killed.
*。
The law and this that it is not a paradox are problems as for the
paradox.
A narrow band scalar is true colors of the problem.
The truth and the story are broadband vectors.
The fact is a narrow band scalar.
True colors of mirage and problem to which dimension difference gives birth.
*。
In China, five dimensions and Japan are four-dimensional.
The Pacific War was fights of the dimension differences.
Four-dimensional from which pasteboard dump doesn't stand in five
dimensions
The fight that did not become even a fight might have been done.
It virtual fought, and it put it away ..the cremation...
Isn't this a fact or true?
It was strangled by the paradox.
源氏物語の男女関係論、
男は事実、女は真実。
男は事実か事実でないか厳密に区別する。
女は事実に拘らず、丸ごと受け入れる。
そこで男は女を、
馬鹿だ、気が強い、自分勝手だとする。
そこで女は反論する。
男は物語を面白がれない。
つまり面白く楽しい世界を知らない。
世界が愉快になるには嘘も必要だ。
*。
つまり男は四次元、女は五次元。
男女は、次元が違う。
リサ・ランドールはいう。
四次元は五次元の膜のようなものだ。
膜、つまり子宮。
*。
男は子宮という監獄に捕らわれている。
いや事実という監獄の囚人だ。
監獄は馬鹿だ、気が強い、自分勝手だ。
だったら監獄を脱獄したら。
脱獄した結果、
日本の男は女々しくなった?
それが日本文化!
*。
いや女の子宮の掌で、踊ることにした。
そこで愚かで、自分勝手をやる。
つまり偽善と欺瞞の演技。
結局、面白ければいい。
事実はどこに行ったか。
舞台装置になった。
*。
光源氏、
自動翻訳に掛けると、Mr. right souce。
これが事実の世界!
意味の抜けた面白い世界。
偽善と欺瞞の演技。
*。
応用問題。
教科書問題に展開して、
アナロジー・シミュレーションしよう。
南京問題、慰安婦問題…はなかった。
そういう事実だけ挙げ、嘘である。
この議論は成り立つ。
だがこれは太平洋戦争物語。
物語とすると、
嘘も結構、出鱈目インチキを楽しむ。
これが事実と真実の違いではないか。
*。
光源氏をMr.light souceと訳して、
事実でない。
確かに事実でない。
真実読みすれば、そんなのたいした問題じゃない。
問題は物語が役に立つかどうかだ。
*。
そう言えば、
教科書問題の人たちは、
滅法男っぽい人=日本男児が多いのではないか。
慰安婦など言われては、
男が立たない。
太平洋戦争もそれでした。
日本の冒涜は許さない。
勝つか負けるかではない。
*。
滅法気が強い、
これは女の特徴ではなかったか。
男が女をやっているのか、
女が男をやっているのか。
パラドックスの迷宮、
問題は五次元、日本男児は四次元。
*。
四次元は五次元の膜のようなものである。
物語という膜、
そこの事実。
事実で幕を見ると、嘘。
幕で事実を見ると、嘘。
事実と真実は表裏のMёbius、
日本国家は表だけ見ろ、
裏を見ると殺す。
*。
パラドックスをパラドックスでないという掟、
これが問題。
ナローバンド・スカラーが問題の正体。
真実や物語は、ブロードバンド・ベクトル。
事実はナローバンド・スカラー。
次元差の生む蜃気楼、問題の正体。
*。
中国は五次元、日本は四次元。
太平洋戦争は次元差の喧嘩であった。
五次元に面子が立たない四次元、
喧嘩にもならない喧嘩をやったのではないか。
仮想喧嘩、火葬されたしまった。
これは事実か事実でないか。
パラドックスに絞め殺された。
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