2008年1月19日土曜日

good feeling is bad reality

The even number for the conceit is a bad reality.

One set of this.
Bad feelings are good realities.

If feelings resonate to the reality, the reality and person's mind
are ruined.

The bubble might have been a resonance.

High growth is an oscillation.
The oscillation that breaks the mother's womb is saturated and stops in the
resonance.

The resonance is to shake it by an economic characteristic vibration.

The harmonic vibration to be a progressive wave and making of the
junior wave. the fixed provinces

*。
The even number for the conceit is a bad reality.

Bad feelings are necessary for the reality often.

It is an oscillation to often do both.
This is not a harmonic vibration.

So as not to oscillate, the negative feedback is multiplied.
This is the best economy.

*。
It doesn't know such a law.
Random richness and the conceit were requested.

Suffering of richness here occurred.

Economical richness and a mental suffering are even numbers.
It was a dipole mode.

*。
In a word usual is the best.
Men of old times are the go easy on one's eatings.

...richness or conceit..
This misinterprets the society and the character.

*。
The even number of richness and good feelings was solitude and
despairs.

It is generated by the one set because this is a dipole mode.

*。
The person and the society will break before long if this..
corresponding by the Batoson method.

The Batoson method might have been The Sickness unto Death.

*。
Lane method that changes society.

It was to have lived usually.

That is, request neither richness nor the conceit.

In the state given by the god, the conceit is requested.

It was in the mental ballast.

*。
Satisfying it with here is human nature and man's dignity.

This was Murasaki Shikibu thought.

.. like Mr. source of light
In richness, there is a moderate suffering.

People who had become rich experienced the world of the aristocrat of
suffering of richness and selfishness.

Richness and suffering were the one sets.

*。
The mental ballast was an examination that not was further.

However, isn't it egoism?

The mind was polished in the evil that Mr. source of light shot
living together with it was actually, that is, Mr. source of light on
purple, and it became a beautiful person who did not think the one of
this world.

However, it cried in the mind.
That is, it did not run away from the reality, it fought against the
reality, and the mind was polished.
It doesn't run away to pleasure.


いい気分の対偶は、悪い現実。

これはワンセット。
悪い気分はいい現実。

気分と現実が、共振すると、
現実も人の心も破滅する。

バブルは共振現象であったのではないか。

高度成長は、発振だ。
共振は母胎を壊す、発振は飽和して止まる。

共振は経済系の固有振動で揺することだ。
調和振動は、進行波と後進波の定在化だ。

*。
いい気分の対偶は、悪い現実。

現実をよくするには、悪い気分が必要だ。

両方よくすることは、発振だ。
これは調和振動ではない。

発振しないよう、負帰還を掛ける。
これが最適経済。

*。
こういった法則を知らず、
やたら豊かさやいい気分を求めた。

ここの豊かさという苦しみが発生した。

経済的豊かさと精神的苦しみは対偶。
ダイポール・モードであった。

*。
つまり普通が最適で、
昔の人は腹八分目といった。

豊かさとかいい気分、
これは社会や人格を歪める。

*。
豊かさやいい気持ちの対偶が、
孤独や絶望であった。

これがダイポール・モードだから、
ワンセットで発生する!

*。
これをベイトソン法で対応すれば、
人も社会もやがて壊れる。

ベイトソン法は死に至る病であったのではないか。

*。
社会を変えるレイン法。

それは普通に生きることであった。

即ち、豊かさやいい気分を求めないこと。

神に与えられた状態に、
いい気分を求める。

それは心の安定にあった。

*。
ここに満足するのが人間性や人間の尊厳。

これは紫式部思想であった。

光源氏のようなことはしなさんな。
豊かさには、それなりの苦しみがある。

豊かさという苦しみ、
かっての貴族の世界を、
豊かになった人々は経験した。

豊かさと苦しみは、ワンセットだった。

*。
心の安定は、この上ない調べであった。

だがそれは、エゴイズムではないか。

紫の上のように、
現実にあって、
即ち光源氏と共生しつつ、
光源氏の放つ悪の中で、
心を磨き、
この世のものとも思えない美しい人になった。

だが心では泣いていた。
即ち、現実を逃げず、現実と戦い、心を磨いた。
快楽に逃げてはいない。

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