2010年8月20日金曜日

severe punishment circuit

The Japanese is gentle, and, however, it changes into the large chorus of being possible to kill when putting it on something.
The reason for the people is that it doesn't accept if it is gentle and it is not tender.
This is food.
Eating is killed if the person is enticed, and it eats when this is scattered.
It is a split personality.

A Japanese nature is envy and revenge.
That is, it to be bullying and killing of bullying.

*。
It is a draconianism to do this irrationality reasonably.
The affirmative of the denial of envy and revenge is a draconianism.

Envy and revenge are concentrated on here, and the explosion blazing up is done.

*。
This is active now on the Internet.
The Japanese had learnt neither envy nor revenge up to now.

The Internet is a chance of the social learning.
Envy and revenge are bared, and the effect is understood.
There was no chance to study it up to now.

*。
It is possible to kill, and it becomes a large chorus of being possible to kill if it says variously.

It responds to the fact that the people have not voluntarily killed the murderer.
Western Europe where this was done has evolved.

In Japan, there is no chance of evolution.

*。
The problem is just made feelings, and the problem has not been managed as a problem.

That is, the social trouble was reduced to the problem of the mind, it did not deal with a problem socially, and it processed it as a problem of feelings.

*。
The result is a draconianism.
If oneself makes the criminal vegetable breakfast, the severe punishment wish is lost.

The touching the other day principle was a defect of Japan.

*。
Will this be a geniality in the Buddhism and Confucism?
It invents making to the severe punishment.

*。
In Western Europe, the housewife oneself was killing the chicken and the rabbit in the kitchen.
It is a tendency now not to do so.

Did this keep crueller or did not it become it?

*。
Europe did away with the death penalty.
Western Europe has evolved.
The paradox was not oscillated, and it canceled it.

*。
It is understood that the draconianism is an oscillation of the paradox.
It resisted evolution.

The humanity appearance is a denial of evolution, and the oscillation of the paradox.
This is a mechanism of severe punishment.

*。
Cruelty of gentle person
This is an affirmative phenomenon of the denial.

An on-off circuit doesn't enter the Japanese, and the affirmative of the denial is affirmed.

The denial of the denial comes off, and it induces it only to the affirmative.

*。
Abnormality is found in a Japanese idea circuit.

*。
I do not say the lie.
This total, that is, inside and outside is not seen, and it induces it only partially.

*。
Abnormality is found in a Japanese idea circuit.
The whole is not seen, and it judges it partially.

It is an Asperger's syndrome that makes the lie serious to which this crystallizes.

This is true colors of the draconianism.

*。
These sentences are lies.

If this cannot be decided, a Japanese idea circuit cannot be done.
It thinks only in the word, and these sentences are put away as a lie.

There is no logic in the idea.
That is, it is an emotionally-charged argument.

*。
This assumes the affirmative of the denial to be an affirmative.
The illogicality is taken with the rationality.

It is reactive only to not sentences but words.

*。
This is a quibble.

日本人は優しい、だが何かに付けては殺せの大合唱に変わる。
優しく柔和でないと、世間は受け付けないからだ。
これは餌だ。
これを撒いては人を釣り、食えば食い殺す。
二重人格だ。

日本人の本性は、嫉妬と復讐だ。
即ち、いじめといじめ殺しだ。

*。
この不合理を、合理的にやるのが、厳罰主義だ。
嫉妬と復讐の否定の肯定が、厳罰主義だ。

ここに嫉妬と復讐を集中し、爆発炎上させる。

*。
今、インターネットでこれが盛んだ。
今まで日本人は、嫉妬と復讐を学んでいなかった。

インターネットは、その社会的学習の機会だ。
嫉妬と復讐をむき出しにして、その効果が分かる。
今までそれを学習する機会がなかった。

   *。
何かというと、殺せ、殺せの大合唱になる。

それは殺人者を国民が自ら殺したことがないことに対応する。
これをやった西欧は進化した。

日本は進化の機会がない。

*。
問題を感情にするばかりで、問題を問題として処理したことがない。

即ち、社会問題を、心の問題に還元し、
社会的に問題を処理するのでなく、
感情の問題として処理した。

*。
その結果が厳罰主義だ。
犯罪者を、自らが絞首刑にすれば、厳罰願望はなくなる

この間接主義が、日本の欠陥であった。

*。
これが仏教や儒教に優しさだろうか。
それが厳罰化を生み出しているのだ。

    *。
西欧では、主婦自らが、鶏やウサギを、台所で殺していた。
今はそうしない傾向だ。

これでより残酷になったか、ならなかったか。

*。
ヨーロッパは死刑を廃止した。
西欧は進化した。
パラドックスを発振させるのでなく、解消した。

    *。
厳罰主義は、パラドックスの発振であることが分かる。
進化に抵抗した。

人情世間体は、進化の否定であり、パラドックスの発振だ。
これが厳罰という仕組みだ。

*。
優しい人の残酷さ、
これが否定の肯定現象だ。

日本人には、オン・オフ回路が入っておらず、
否定の肯定が、肯定となってしまう。

否定の否定が抜け、その肯定だけに感応する。

*。
日本人の思考回路に異常があるのだ。

    *。
私は嘘は申しません。
このトータル、即ち、表裏を見ず、一部だけに感応する。

*。
日本人の思考回路に異常がある。
全体を見ず、一部で判断する。

これが結晶した、嘘を本気にするアスペルガー症候群だ。

これが厳罰主義の正体だ。

      *。
この文章は嘘である。

日本人の思考回路は、これを決定不能と出来ない。
言葉だけで考え、この文章を嘘としてしまう。

思考に論理がない。
即ち、感情論だ。

*。
これが否定の肯定を肯定とする。
非合理を合理と取る。

文章でなく、言葉だけに反応しているのだ!

*。
これが屁理屈である。

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