2010年8月16日月曜日

power is delusion

Power is a delusion.
Therefore, it is necessary to exclude opposite.

Diversity is a system by which you can not exclude opposite.
No exclusion, and it eats opposite.

The system with exclusion is a lie and a delusion.

*。
If the person eats others, it is cannibalism.

Authorities in Japan are cannibalism.
It is not exclusion, and it kills.
It kills, it doesn't eat, and the head is exposed.

*。
The one that the crime is not done is exposed in a public way, and it becomes a criminal.
An innocent person also exposes with media in a public way, and it becomes a criminal.

Innocent though it is authorities' problems
If this is exposed with media, it becomes a criminal.

It is authorities' saying and, then, not media.
Authorities say and media are not media.
It is an affirmative of the self-denial, and it is a slave, it is a domestic animal, and it is beggar.

*。
It is a problem that media are not independent of authorities.

This is total war thought of national unity.
That is, opposite is not permitted.
This is exposed to opposite exclusion without speech in a public way as beautiful Japan.
Then, Japan becomes beautiful.

*。
Then, Japan that should boast comes into existence.

If the opposite exclusion that cannot be opposed is exposed in a public way, it becomes a total war that might not be defeated.
It is defeated, it doesn't know, and this is thought of the suicide attack.
That is, it finds it with ..chivalry.. death.
It is dead from the start.
There is no death in chivalry.

The paradox was oscillated.

*。
This is a prosperity in perpetuity.
The life and the death became mebius.

This is Japanese aesthetics.

*。
An honorable death and [inushi] are here.

*。
It is a theorem of Kleene that distinguishes it.
No contradiction in contradiction is an honorable death.
Contradiction in no contradiction is a dog death.

In it, consideration is a problem whether the life dimension or do not exist.

*。
Is they sentences to have died or lives where it lived?
This cannot be distinguished by sentences.

The life should establish it ahead of sentences.

*。
Government official's sentences are sentences to have died.
There is no life of the person there.

This is an Eichmann syndrome.
Everyone is alive excluding the life.

権力は妄想であり、
従って、反対を排除しなくてはならない。

多様性とは、反対を排除しなくて済むシステムだ。
反対は排除でなく、食べてしまうのだ。

排除を伴うシステムは、嘘や妄想である。

*。
人が他者を食えば、カニバリズムである。

日本の官憲は、カニバリズムである。
排除でなく、殺してしまうのだ。
殺して食べるのでなく、その首を晒すのだ。

    *。
犯罪をしていないものも、公然と晒せば、犯罪者となる。
無実の人も、メディアで公然と晒せば、犯罪者となる。

無実かどうかは官憲の問題だが、
これをメディアで晒せば、犯罪者となる。

官憲の言いなりでは、メディアではない。
官憲の言いなりメディアは、メディアではない。
自己否定の肯定であり、奴隷や家畜や乞食である。

*。
メディアが官憲から自立していないことが問題だ。

これが挙国一致の総力戦思想だ。
即ち、反対を許さない。
反対排除に言論なく、これを美しい日本として公然と晒す。
すると日本が美しくなる。

    *。
すると誇るべき日本が生まれる。

反対不可能、反対排除を公然と晒すと、負けることのない総力戦となる。
負け知らず、これが特攻の思想だ。
即ち、武士道とは死ぬことと見つけたり。
始めから死んでいる。
武士道に死はない。

パラドックスを発振させたのだ。

*。
これが永遠の繁栄である。
生と死が、メビウスとなった。

これが日本美学である。

*。
ここに尊い死と犬死がある。

     *。
それを判別するKleeneの定理である。
矛盾の中の無矛盾が、尊い死である。
無矛盾の中の矛盾が犬死である。

それは意識が、生命次元であるか、ないかの問題だ。

*。
死んだ文章か、生きた命か。
これは文章で区別できない。

文章の前に命が確立していなければならない。

*。
役人の文章は、死んだ文章だ。
そこに人の命はない。

これがアイヒマン症候群だ。
命以外は皆生きている!

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