2007年11月30日金曜日

Japanese illness is schizophrenia

Such a mode breaks out in an integrated malfunction.
I am.
I who is hostile to the myself in myself am.

These we two start contending.
Which for myself whether I am not understood.
Contention becomes me.

Let's assume this state to be a state of an integrated malfunction.
Then,
The Japanese was a liar, and the Japanese said.

It can be said that an integrated malfunction is the same as this
state.
Am which I true?

*。
Government Japan makes the government Japan decide it.

Being possible to decide it manages to keep me.
It ..true self.. is questioned about closely, and consenting becomes
impossible.

Let's think about the case of the Dainichi this empire.
Japan is god's country.
It makes to one = devil against this, and it lynch and do =
annihilates it = Ten doing ..the conviction...

*。
The devil descends, and the conviction lynching is done to this within the
country.

The Japanese includes the Japanese who is hostile to Japan.
If this enemy is repressed, the identity of Japan can be kept.
This kills the general mobilization method and opposite.

On the other hand, there is an enemy in Japan also in the foreign
country.
This is devil U.S.-Britain.

The Dainichi this empire : to this.
God's aspect = U.S.-Britain was made a devil, it Ten = convicted, and
annihilation = lynching was aimed at.

Isn't this the Pacific War?

*。
In this process, Japan is god's country.

Such an idea is needed.
Japan is tailored in god's country.

Own identity is made and defended by this.

The fight that defends the country here is developed in and out.

It might be able to be said that an integrated malfunction developed.

*。
Japan is god's country, and indeed a conceit.

Purely it is possible to die, and the one against the country can be
killed purely for the country.

It will take a rest for the company tomorrow.
It is such a state.
That is, it kills for the country and it raises it.

Who?Me and the enemy.
That is, it dies for the country to defend the country.

*。
I die and am raised for the country.
The enemy dies for the country.

I am killed and raised for the country.
To defend the country, the enemy is killed and raised.

*。
Does killing me enter to kill the enemy excluding killing me?

Does killing Japan enter to kill all enemies?

This is a paradox of the self-reference.
It makes it to cannot the decision of Japan.
That is, it ..integrated malfunction.. has developed.

*。
It is that to kill the enemy is to survive by him, and I die that the
enemy lives.

There is Japan that keeps fighting against dying an honorable death
nothing but nothing but repeating the cheers charge here.

Am I killed or is the other party killed?
That is, are you do bully or bullied?
That is, is bullying killed or is bullying killed?

This might be a fight of an integrated malfunction.

*。
The descendant of the Dainichi this empire
Might oneself be barricaded in Yasukuni now, and this fight be
continued.

Oneself was barricaded in the battlefield after the war, and there
was a person who had been fighting for tens of years.

Person who cannot do anything excluding fighting with enemy.
Living was supposed to fight with the enemy.

Lynching of ..enemy.. conviction is done from god's aspect.
Lynching of my.. conviction is done from the aspect in the god it.

Is this myself of I true or the imitation?
It is certain that it cannot be proof that can be decided.

*。
It will be able to be said as the fall of it to an integrated
malfunction to establish the anti-Gёdel empire living in the self-
reference.

*。
It is a large Tamitou empire now, and the distinction of I and the
country doesn't attach.
Is I a country or the country myself?

Japan where even dying an honorable death does the cheers charge is
here in large GDP.
It is likely ..integrated malfunction.. to develop still.


統合失調にこういうモードが在る。
自分があって、
自分の中にその自分に敵対する自分がいる。

この二つの自分が抗争を始め、
どっちの自分が自分だか分からなくなる。
抗争状態が自分となる。

この状態を統合失調状態だとしよう。
すると、
日本人は嘘つきだ、日本人が言った。

統合失調はこの状態と同じであると言える。
どっちの自分が本当なのか。

*。
お上日本は、お上が決定した方を日本とする。

決定できる内は、自分を何とか保てる。
それも本当の自分か問い詰められれば、了解不能となる。

大日本帝国の場合を考えよう。
日本は神の国であり、
これに逆らうもの=鬼畜とし、
断罪し=天誅し、
リンチする=殲滅する。

*。
国内にも、鬼畜がおり、これに断罪リンチする。

日本人の中に、日本に敵対する日本人がいる。
この敵を鎮圧すれば、日本の同一性は保てる。
これが総動員法、反対は殺す。

一方、外国にも日本の敵がいる。
これが鬼畜米英だ。

これに大日本帝国は、
神の視点=米英を鬼畜とし、
天誅=断罪し、
殲滅=リンチを図った。

これが太平洋戦争ではないか。

*。
このプロセスで、
日本は神の国である。

こういう想念が必要になる。
日本を神の国に仕立てる。

これで自己のアイデンティティを作り守る。

ここに国を守る戦いが内外に展開される。

統合失調が発症したと言えるのだろう。

*。
日本は神の国、実にいい気分だ。

国のために清らかに死ねるし、
国に逆らうものを清らかに殺せる。

会社のために、明日、休んであげます。
こういう状態だ。
即ち、国のために殺して上げます。

誰を?自分と敵を。
即ち、国を守るために国のために死ぬ。

*。
国のために自分を死んで上げます。
国のために敵に死んでもらいます。

国のために自分を殺して上げます。
国を守るために敵を殺して上げます。

*。
自分を殺すことを除いて、
敵を殺すことに、
自分を殺すことは入るか。

すべての敵を殺すことに、
日本自身を殺すことは入るか。

これは自己言及のパラドックスである。
日本を決定不能にする。
即ち統合失調を発症した。

*。
敵を殺すことが自分が生き残ることであり、
敵が生きることは自分が死ぬことである。

ここにただただ万歳突撃を繰り返し、
玉砕まで戦い続ける日本がある。

自分が殺されるか、相手を殺すか。
即ち、いじめるかいじめられるか。
即ち、いじめ殺すかいじめ殺されるか。

これが統合失調の戦いであるのではないか。

*。
大日本帝国の末裔は、
今も靖国に立て篭もり、この戦いを続けているのではないか。

戦後も戦場に立て篭もり、
何十年も戦っていた人がいた。

敵と戦うこと以外何も出来ない人。
生きることが敵と戦うことになっていた。

神の視点に立って、敵を断罪リンチする。
神に視点に立って、自分を断罪リンチする。

これは真の自分か、偽の自分か。
決定不能証明不能状態であることは確かだ。

*。
反Gёdel帝国を作ることは、
自己言及を生きることは、
統合失調に落ちることと言えるだろう。

*。
今も、大自民党帝国で、自分と国の区別がつかない。
自分が国なのか、国が自分なのか。

ここに大GDPに、玉砕まで万歳突撃する日本がある。
やはり統合失調を発症しているのではないか。

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