2007年11月22日木曜日

endless dispute is self-reference

Evil wins if it brings it in to the fruitless argument.

It is because of the one that the excuse was made a false charge the
fruitless argument, and the one that the paranoid was made a bouffee
delirante.

There is no scheme in mental frenzy.

It is a government to take money, and to do this.

*。
In Japan, it consists of the excuse and the false charge, and the
town that can exchange the bouffee delirantes with the paranoid, the
town that can exchange the lie and money by credit, and the
government are the drainage devices by which the self-reference
theory excretes the mistake of the government to tears under the
under by using a completely imperfect law system to take it into the
fruitless argument under the under.

*。
There was no document that showed compulsion.

Show such a document if there is a complaint.

Prove certain to not being because it is not possible to prove.
There is it not is the word.
Prove there is no such word.

Isn't there it not is the word when there is actually no instruction
excluding it not is the word or isn't instruction?

*。
There was no Nanjing problem.
Prove certain.

In the moon, there is can being able no looking cry.
Prove that it is in the one not seen.

If you stand in god's aspect
It is a conviction of the god to say it is it not is, and is lynching
to the god.

If you stand in god's aspect
It is a conviction to the god it not is, and is lynching of certain
to the god.

It is said that this is a fruitless argument of the self-reference.
Strong one wins.

It is not straight stronger, and a mechanism.

*。
To make the Nanjing problem and the comfort woman problem the problem
none of certain is to stand in god's aspect.

Be to stand from saying that there are a lot of people in god's
aspect it not is.

The one who is not the criminal is made a criminal in this country.
Or, it is possible to do.

It is told to make no crime it prove.
This is a method of doing the conviction lynching, and making the
false criminal from god's aspect as for the person.

*。
Incompleteness theorem of Gёdel.
The first theorem.
It makes it to the problem none of certain.
That is, it makes it to the problem that cannot be decided.

The truth exists absolutely here.
It makes to the problem none of certain, and conceals certain.

The second theorem.
It is not contradicted to negate to admit a certain one when it is
inconvenient.

However, the no contradiction cannot be proven.
It is because of contradiction.

In this case, no contradiction is an alibi of contradiction and a
confession.

*。
There is fully a tree.
Prove it to be a forest.

It is called a forest.

This is a problem of not the proof problem but the definition.

The definition is substituted secretly to the proof problem.
It is an alibi of a thing not straight and a confession.

*。
In the tree, the reality and the forest are the meta realities.

This doesn't become a proof problem.
The demand of unnatural such is unnatural of the spirit.

The war against Iraq is called elimination of terrorism.


水掛け論に持ち込めば、悪が勝つ。

水掛け論は、言い訳を言い掛かりにしたものであり、
被害妄想を誇大妄想にしたものだからである。

精神狂乱に打つ手はない。

これを金を取って、やるのがお上である。

*。
日本は言い訳と言い掛かりからなり、
被害妄想と誇大妄想が交換できる町、
嘘と金が信用貸しで両替できる町、
お上が下々を自己言及論は、
水掛け論に取り込むために、
完全に不完全な法システムを用い、
お上の誤りを、下々の涙に排泄する下水装置。

*。
強制を示す文書はなかった。

文句があるなら、そういう文書を示せ。

ないことは証明できないから、あることを証明せよ。
ないという言葉がある、
こういう言葉がないことを証明せよ。

ないという言葉を除いて、
現実に命令がない時、
ないという言葉がないのか、
命令がないのか。

*。
南京問題はなかった。
あることを証明せよ。

月は見なけれがない、
見ないものにあることを証明せよ。

神の視点に立てば、
ないことをあると言うことは、
神の断罪であり、
神へのリンチである。

神の視点に立てば、
あることをないということは、
神への断罪であり、
神へのリンチである。

これが自己言及の水掛け論と言う。
強い方が勝つ。

まともの方でなく、強い方がかつ仕組みだ。

*。
南京問題や慰安婦問題を、
あるなしの問題にすることは、
神の視点に立つことである。

多くの人があると言っていることを、
ないということは神の視点に立つことである。

この国では、犯罪者でないものを、犯罪者にする。
或いは出来る。

犯罪していないことを証明しろと言うのだ。
これが神の視点に立って、
人を断罪リンチして、
虚偽犯人を作る方法だ。

*。
Gёdelの不完全性定理。
第一定理。
あるなしの問題にする。
即ち決定不能問題にする。

ここに絶対真理が存在する。
それはあるなしの問題にして、
あることを隠蔽しているのだ。

第二定理。
あるものを認めると都合が悪い場合、
否認することは無矛盾だ。

だがその無矛盾は証明できない。
矛盾しているからだ。

この場合無矛盾であることは、
矛盾のアリバイであり自白である。

*。
木が一杯ある。
それが森であることを証明せよ。

それを森と言っているのだ。

これは証明問題でなく、定義の問題だ。

定義を証明問題に摩り替える。
まともでないことのアリバイであり自白だ。

*。
木は現実、森はメタ現実。

これは証明問題にならない。
そのような不自然の要求は、
精神の不自然さである。

イラク戦争をテロ撲滅と言うようなことだ。

0 件のコメント: