2007年11月24日土曜日

Japanese contraposition structure

Do you do for the dying person to have been compelled by ordering it
with what in a beautiful mind to sacrifice yourself for the country?

Isn't does it say that the person against the country will be
murdered, and a pure act ..pure act.. ....? why it was not

This both sentences are Guaya.
The common feature becomes cruel of purity.

It is cruel with gentle.
Feelings swing to + ?.

Are neither the state of Namizon nor it the Dainichi this empire phenomena?

*。
Cruelty of sacredness
The Japanese is sure to see only sacredness.

Cruelty of sacredness
Thought and the rectification circuit where it is not seen exist.

Feelings said that it is sacred are cruel, and it arranges it in this.

This is Imperial Rescript on Education and might be Satoshi it, be
school regulations, and be ..well-educated.. prescriptive social norm.


*。
Race's sacredness
This is a cruel villainy idea.

A lot of races murdered this at the myth stage.
Isn't this killing of the dragon?

Eight Daija was rooted out also in Japan.
However, it came not to kill sacredness in Japan, and to kill the
enemy in Japan.

*。
Sacredness was not killed but the enemy of sacredness was killed.

Japan will stand in god's aspect when sacredness is killed.
The one to infringe sacredness is convicted, and, thus, slaughtered.

It stands from the one to blaspheme Japan in god's aspect, and it
takes it with the one to slaughter Japan convicting.

*。
In a word, convicting it is said that it will stand from the one to
violate Japan in god's aspect, and slaughters the one done to convict
Japan to the god from the aspect and to slaughter it.

I am seen the other party.
I think that the other party is doing its doing.

Absolute self-same contradiction
That is, it is swallowed to the paradox, and it is strangled.

*。
This is Hon ability of Japan ..the death.., and the cheers charge is
repeated for the death place.

The sacredness of the nation
My enemy is myself.
The enemy of me in I is killed.

This was a certain kind of state of schizophrenia, and it went mad.
It cannot be without murdering the other party because this is a
delusion.

...Japan.. .... do in this.
It is said that I will be killed.

*。
It takes a rest for the separation of neither I nor others, that is,
companies.
That is, you are killed and raised for Japan.
That is, Japan is killed for you.

This is absolute the self-same contradiction.
In this case, appearance of disease of integrated malfunction.

*。
When I do not have his enemy, it is world and my making to the self-
same, and realizing.

The third image limit cannot be selected with this first quadrant of
Japan.
It might have been killing of the dragon that did this.
It is not done.


国に殉じるという美しい心で死んだ人を、
何で命令で強制されたとするのか、
清らかな死を貶めることではないか。

国に逆らった人を殺害すると言う、
清らかな行為を、
何故なかったというのか、
清らかな行為を貶めることではないか。

この両文は対偶文である。
共通点は、清らかさの持つ残虐さとなる。

優しさと残酷、
感情が+-に振れることだ。

その並存状態、それが大日本帝国現象ではないか。

*。
神聖さの持つ残虐性、
日本人は神聖だけしか見え得ない。

神聖の持つ残酷さ、
それを見ない思想と整流回路が存在する。

神聖と言う感情は残虐なものであり、
これに揃える。
これが教育勅語や教育勅諭、校則や社会規範であろう。

*。
民族の神聖、
これは極悪非道な考えだ。

多くの民族が神話段階で、これを殺害した。
これが竜殺しではないか。

日本でも八岐大蛇を退治した。
だが日本の神聖を殺すのでなく、
日本の敵を殺すこととなった。

*。
神聖を殺すのではなく、神聖の敵を殺した。

神聖を殺さねば、日本が神の視点に立つことになる。
かく神聖を犯すものを断罪、虐殺する。

日本を冒涜するものを、
神の視点に立ち、
日本を断罪虐殺するものととる。

*。
つまり、日本を侵すものを、
神の視点に立つと言い、
神に視点に立って、
日本を断罪し虐殺するするものを、断罪虐殺する。

相手に自分を見て、
自分がやることを相手がやっていると見る。

絶対矛盾的自己同一、
即ちパラドックスに呑み込まれ、絞め殺される。

*。
これが日本の死の本能であり、
死場所を求めて万歳突撃を繰り返す。

国家の神聖は、
自分の敵が自分であり、
自分の中の自分の敵を殺すことだ。

これがある種の統合失調症状であり、発狂したことだ。
これは妄想であるから、相手を殺害せずにはいられない。

これが日本を貶めるものを糺すこと。
自分を殺すと言うことだ。

*。
自分と他人が分離されていない、
即ち、会社のために休んであげます。
即ち、日本のためにあなたを殺して上げます。
即ち、あなたのために日本を殺してあげます。

これが絶対矛盾的自己同一!
この場合は統合失調の発症。

*。
自分の中に自分の敵がいない場合は、
世界と自分の自己同一化、悟りだ。

日本のこの第一象限と第三象限の選択が出来ていない。
これをやる竜殺しであったのではないか。
それをやっていない!

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