2007年8月26日日曜日

Mental structure of 22th century

In the contraposition theory, the negative sentence consists, too, when
conditional of certain consists.

In the paradox,
If conditional of certain and the negative sentence are arranged, it
becomes unknown.

How do it become it if it uses it for an anti-positive combination of
Hegel, that is, Aufheben, conditional of certain, negative
conditional of that?

The beautiful Japan and dirty foreign country weaknesses when raising
it disappear.
Beautiful Japan and the dirty people weakness when raising it
disappear.
This is not raising.

The death is a possibility of the life that it is not possible to exist.

Something that the life and the death are raised is present existence.

Then, contradiction and self-same, that is, the raised absolute
present existence like life and death, etc.

Kitaro Nishida is equivalent. Hegel and Haidegar

The present existence and real existence were paraphrases of love or the
dignity of man.

Then, it is love and a creation of the dignity of man that the person does.

The person ..love and man's dignity.. does the manufacturing sales consumption.


This is the meta world where the present age reached.
Body, society as bias, and love and man's dignity as signal.

Love is dynamic, and the dignity of the life is static.
Existence structure of the 22nd century.


対偶理論では、ある条件文が成り立つと、その否定文も成り立つ。

パラドックスでは、
ある条件文とその否定文を並べると、意味不明になる。

ヘーゲルの正反合、即ちアウフヘーベン、
ある条件文とその否定条件文に使うとどうなるか。

美しい日本と汚い外国、止揚すると弱いほうが消滅する。
美しい日本と汚い国民、止揚すると弱いほうが消滅する。
これは止揚ではない。

死は生の存在不可能という可能性である。

生と死を止揚したものが、現存在である。

すると生と死という絶対矛盾、
その止揚した自己同一、即ち現存在。

ヘーゲル、ハイデガー、西田幾多郎は等価である。

現存在や実存は、愛とか人間の尊厳の言い換えであった。

すると人のやることは、愛や人間の尊厳の創造である。

人は愛や人間の尊厳を製造販売消費する。

これが現代の到達したメタ世界。
バイアスとしての身体や社会、
信号としての愛や人間の尊厳。

愛はダイナミック、生命の尊厳はスタティック。
22世紀の存在構造。

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