2007年6月30日土曜日

Hikaru Genji theory Love is a crime.

Mr. source of light is good at the pronunciations of variety.
1.Doing a lot of love gets enjoyment out of life.
2.The person is loved by all one's powers, and, then, the life is created.

He was serious to love.
Most population theory.

Very did it become it as a result?
I, others, and the society damaged it.
And, it determined it by oneself.
It is possible to read like this.

The Christianity is also negative in love and the character.
The religion and morality are these.

Love does the world in splinters.
Only a convenient point is taken in love.
Heaven of love that can be done as a result?

A worldwide progressing a monandrous system might be a prohibition of love.

Absolute contradicted self-same making about love and character.

This might be a monandrous system.

Did modern ages open this?
Then, immunity is needed for damage each other.
This seeming was money and be power.

Modern art and literature becomes cool to the love for love's sake
and damage each other.
As a result, did love become an articles of consumption?

Love wish that blazes up red of which it went out there? came
Should the person be stout in it?
Is this a delusion?

Love theory written in The Tale of Genji
Mr. source of light was consumed the self-others society for love,
and rotted away in outskirts of consumption.

On purple, it did not burn to love, and the life was burnt.
The life was burnt and the soul was made.

Is this only the world of 1000 years ago?
Isn't it The Tale of Genji that asks this now?


光源氏はいろいろの読み方が出来る。
1.たくさんの恋をして人生を楽しむ。
2.全身全霊で人を愛し、それで人生を創造する。

彼は愛に真剣であった。
ほとんどの人口説いた。

その結果どうなったか。
自分も他人も社会も傷つけた。
そして自決した。
このように読むことが出来る。

キリスト教も愛や性に否定的だ。
宗教や道徳はこのようだ。

愛は世界をばらばらにし、
愛に都合のいいところだけを取る。
その結果できた愛の天国?

一夫一婦制の世界的展開は、愛の禁止かもしれない。

愛と性の絶対矛盾的自己同一化。

これが一夫一婦制かもしれない。

近代はこれを開放した?
すると傷つけ合いに免疫が必要になる。
これが金と権力だったようだ。

現代の文芸は恋愛至上主義、
傷つけ合いに平気になる。
その結果、愛は消耗品になった?

そこの出たきた真っ赤に燃え上がる恋愛願望?
それには人は逞しくなければならない?
これは妄想か。

源氏物語に書かれた恋愛論、
光源氏は恋愛のために自己他者社会を消費、
消耗の果てに朽ち果てた。

紫の上は愛には燃えず、命を燃やした。
命を燃やして魂を作った。

これは千年前の世界に過ぎないか。
今これを問う源氏物語ではないか。

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