It is free to say.
It only has to exclude the dissenter.
However, it is a reality and opposite exclusion is a homicide.
This is a national fundamentalism.
The foreign enemy excludes in the war, and the enemy on the inside executes it.
The world became ghostly as a result.
It is understood that the nation executes the word as it is.
*。
The person cannot do by the reality according to the desire.
The nation kills the dissenter.
The person of the reality can hardly do this.
*。
The person persuades meeting reversely, gives up, and leaves it.
The nation can carry it out by opposite exclusion.
*。
There is actually an indeterminacy principle with the word, the reality, and the ideal.
This is not in the nation, and determinism.
*。
The world of the uncertainty is passed deterministically.
This is a nation.
It is because of the rush mat and not rare of not doing so.
The nation is violence.
*。
The nation is in the Euclid space.
Parallel lines doesn't intersect.
*。
It is the non-Euclid world where this was enhanced.
It intersected, and the human nature of people was this fixed point.
*。
The agreement and opposite intersect.
The economic growth sect and the opposition intersect.
That is, opposite is not crushed.
Of each develops each element.
*。
This is non-Euclid space.
The space is different from the Euclid.
*。
Thus, canceling the paradox becomes a problem.
The cancellation movement of the paradox is non-Euclid space.
It will settle to the cancellation before long.
This is made a purpose.
This is non-Euclid space method.
This consensus was needed in the world.
*。
The space is different from the basis.
言うことは自由である。
反対者を排除すればいい。
だが現実で反対排除は、殺人である。
これが国家原理主義である。
外敵は戦争で排除し、内敵は死刑にする。
その結果世界は凄惨となった。
国家は言葉をそのまま実行することが分かる。
*。
人は現実では、思い通りに出来ない。
国家は反対者を殺す。
現実の人はこれは殆ど出来ない。
*。
人は反対に会うと、説得する、諦める、放って置く。
国家は反対排除で貫ける。
*。
言葉と現実、理想と現実には、不確定性原理がある。
国家にはこれがなく、決定論である。
*。
不確定な世界を決定論で通す。
これが国家である。
こうしないとまとまれらないからだ。
国家は暴力そのものだ。
*。
国家はユークリッド空間にある。
平行線は交わらない。
*。
これを拡張した非ユークリッド世界だ。
人々は交わるようにし、この不動点を人間性とした。
*。
賛成も反対も交わる。
経済成長派も、反対派も交わる。
即ち、反対を潰さない。
それぞれがそれぞれの成分を展開する。
*。
これが非ユークリッド空間だ。
ユークリッドと空間が違う。
*。
かくしてパラドックスを解消することが問題となる。
パラドックスの解消運動が、非ユークリッド空間である。
やがて解消に収束する。
これを目的にする。
これが非ユークリッド空間法だ。
このコンセンサスが世界に必要になった。
*。
空間が根底から違うのだ。
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